När började ni att onanera?

bert2

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja man var nog 9-10 år och jag kom ihåg att man klättrade i träd o lyxstolpar när man kände en skön känsla
i kuken,kom ingen sperma men skönt var det mmm..sen fortsatte man pilla på snoppen.
 

dankar76

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag hängde med en äldre kille, jag var 12 han 14. Han ville vi skulle gå till en gubbe (han var väl typ 40) och kolla i snusktidningar.

Jag följde med och gubben bjöd på öl (jag vågade knappt smaka). Kompisen visade bilder i tidningarna för mig och jag kände att min snopp blev hård. Han tog fram sin snopp som jag tyckte då var jättestor och runkade. Jag runkade innanför för min var så liten.

Vi var där några gånger innan jag lärde mig riktigt.

Minns att kompisen sa senare att man fick pengar om gubben fick suga på snoppen men det vågade jag ju såklart inte
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte börjat än . . . :rolleyes:

... skämt å slida , kanske 9 - 10 år , låg i badkaret och läste Expressens postorder-sidor , bekantade mig med John Holmes och hans 35cm. redan då . . . :p

..när är det dags att sluta onanera? :cautious:
 

Pekdonet

Medlem
Kön
Man
Jag var 13, minns det så väl. På vårt landstället vid havet i Skåne, fanns det ett utedass invid stranden, en för herrar, en för kvinnor, Det var glest mellan plankerna så man kunde smyg-se emellan.
Den här dagen, satt jag och skulle göra nr 2, så kommer en kvinna in i sitt rum. Jag kikade mellan plankorna och såg en fantastisk kvinna, typ 40-60år, och hennes rumpa och buske. Det var första gången som jag såg en kvinna, och blev stenhård! Och fick utlösning utan att röra kuken! Numera behöver jag röra vid kuken, men vilket minne!
 

Andyx1

Medlem
Kön
Man
Ja man var nog 9-10 år och jag kom ihåg att man klättrade i träd o lyxstolpar när man kände en skön känsla
i kuken,kom ingen sperma men skönt var det mmm..sen fortsatte man pilla på snoppen.
Det där känner man igen. Var väl ett-två år äldre då man själv började sin "onani-karriär"
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet ganska exakt när jag runkade till utlösning för första gången - det var på våren 1970, jag hade nyss fyllt 10 år och jag hämtade stimulans från ett nummer av Curth Hsons legendariska Piff som jag faktiskt lyckats köpa i en butik på samhället där jag bodde.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske runt 10 kommer inte ihåg det så exakt annat än att det var riktigt skönt det kommer jag ihåg när jag kom första gången..
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag var 10 år och hittade en porrtidning som mina föräldrar hade. Runkade några gånger innan jag fick orgasm (inget sprut dock). Det var först då jag fastnade för det och runkade flera gånger varje dag.

Samma här.Jag brukade kika i mina föräldrars tidningar som dom hade i sängbordet när dom inte var hemma.Var väl 11 -12 år .Var iaf könsmogen för det kom sperma.Man ville alltid att dom skulle åka bort ..Sen en dag när jag kom hem från skolan ville min mamma prata lite Hon med mig.Hon sa att dom märkt att jag brukade titta i deras tidningar,och att det var naturligt att tycka om sånt.Sen hade hon köpt en Lektyr och en Aktuell rapport till mig..Som jag kunde ha på mitt rum.
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Var väl runt 12. Kompisen på landet som var ett par år äldre tog mig med till skogen och skulle visa en sak, väl där så tog han fram nån porrblaska som han gömt, vi kollade i den jag hade väl inte sett så mycket av porr tidigare men blev rejält upphetsad av stora bröst och läckra fittor, kompisen tyckte vi skulle klä av oss och lägga oss i gräset, väl där började han runka och kolla bilderna, han fick rejält stånd snabbt, det såg häftigt ut så jag smekte min kuk också och fick den skapligt hård till jag kom i en som jag förstod en orgasm, kompisen sprutade hej vilt. Det blev många besök i skogen sedan.
 

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Som ja skrev tidigare så började man runka på riktigt i 10-11års åldern. Vi var tre kompisar som ofta brukade runka ihop till våra erövrade porrtidningar. Det ena lädde till det andra, vi delade med av oss våra första satser. Vi gav varandra våra första avsugningar. Tilläggas att vi tre lekte med varandra tills vi skulle börja 9:an. Polare med benefits
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Som ja skrev tidigare så började man runka på riktigt i 10-11års åldern. Vi var tre kompisar som ofta brukade runka ihop till våra erövrade porrtidningar. Det ena lädde till det andra, vi delade med av oss våra första satser. Vi gav varandra våra första avsugningar. Tilläggas att vi tre lekte med varandra tills vi skulle börja 9:an. Polare med benefits

Ligger nu och tittar I en tidning
 
Toppen