När började ni att onanera?

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Började torrunka vid 10-11-årsåldern och fick första sprutet vid 13. Runkade till en början mest med kompisar men sedan jag börjat spruta har jag mest gjort det på egen hand. Jag var först med att spruta så mina runkpolare blev ganska avundsjuka.
Minns än idag den gudomligt sköna känslan när jag sprutade första gången och blev snabbt helt beroende av det. Jag är idag över 50 och det är fortfarande lika skönt att runka, vilket jag gör dagligen.
 
K

KjellKåt

Gäst
Minns inte åldern men kan varit 12 års åldern.
Var hemma hos en kompis och väntade på att han skulle äta.
Kröp in i hans äldre brors tält som stod på tomten.
Hittade porrtidningar där så blev kåt och styv. Pilla på kuken tills det kändes skönt.
Går ut ur tältet men återvände rätt snabbt in bland tidningarna.
Till slut åkte byxorna av, lärde mig runka kuken och det pirrade så skönt igen.
Just då sticker kompisen in huvudet, säger inget utan går fram och runkar mig.
Så fortsatte vi i många år innan tjej intresset kom upp.
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
11-12 hade precis flyttat så jag minns det väl. Hittade porrtidning i skogen o fick se vad man kunde göra med fittan bl.a
Något halvår? senare blev jag så jävla rädd att orgasmen stendog när några droppar vitt kom ur ollonet. Sen i 5' klass började tjejerna få bröst o några fick i utbyte mot bröstkläm känna på de hårda lilla pennan man hade antingen innanför byxfickan eller utan på byxorna. Plötsligt ville några tjejer att man skulle komma hem på saft o bulle om deras mamma tilllät detta, vilket bara var ok om mamman var hemma.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Vilket bra minne alla verkar ha. Jag har alltid hållit på och klämt och dragit i kuken så länge jag kan minnas. Antar att det gled över i runkande någon gång i 5-6 års åldern men minns inte säkert.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var ca 10-12 år. Hade en två år äldre kompis som berättade hur man gör. Vi gjorde det aldrig tillsammans tyvärr, men vi hade andra sexlekar där vi låtsa vi knullade varandra, dock med kläderna på.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var nog 9år jag och min bästa vän började runka tillsammans, man hade väl smekt den lite själv innan. Efter några månader fick min vän sin första orgasm jag någon vecka senare.
Nu var man fast började runka själv hade väl kommit upp i ca 10-11år. Hade fått torrorgasmer nu började det komma någon droppe var 11år. Runkade antingen i badrummet eller tog med mig en toarulle till sängen. Använde porrtidningar eller min fantasi. Tror mamma förstod vad jag gjorde men hon sade inget, min styvsyster visste vad jag gjorde med hon sade inget jag fått reda på senare att hon gjorde det också, trodde nog det tyckte någon gång att jag känt lukten av hennes slida.
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Jag har skrivit om det i någon annan tråd här också, men tar det igen. Jag var typ 10 år, jag var på väg hem efter skolan. Jag var jättekissnödig och klämde på snoppen för att kunna hålla mig. Precis utanför ytterdörren trodde jag att jag kissade på mig, men jag hade fått en torrorgasm eftersom jag klämt på snoppen så intensivt.

Lite senare började också jag och en kompis jag bodde granne med kolla på porrfilmer som han hade spelat in på VHS från någon satellitkanal. Det ena ledde till det andra, och snart åkte snopparna fram. Vid några tillfällen var också min 2 år yngre bror med. Det blev en del tafatt pillande, jämförande av storlekar osv, men aldrig något avancerat.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Så länge jag kan minnas så har " Vilde Ville" gnidits till stort välbehag och rysningar som då fungerade som
" orgasmer".
Min Mor berättade med ett skratt att då jag fortfarande satt i barnstol, så gned unge Jimmy den lille skinnspiken mot stolens mittpinne.
Då det kom till något som liknade extas, spännde jag kroppen, darrade i hela kroppen och blev därefter högst "foglig".

Längre upp minns jag att jag och min granne, kollade på killsex på hans farsas Super 8- projektor.
Där runkades det kuk för glatta livet.
En skön lektion i hur det " skulle gå till".
Vi tog efter och exprimenterade under flera sköna runkstunder.
Vid ett av dessa tillfällen, kom han med en rejäl sats...
Jag själv blev, om möjligt, ännu kåtare och runkade vilt.
När jag tillslut kom, så rann det en liten rännil längst kuken.
Inte alls som min kompis, men jäklar vad stolt jag var...
 
Last edited by a moderator:

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Tjenare runknissar här börjades det i 10 års åldern och sen runkade jag med en grannpojk i trapphuset där vi bodde och vi höll på ett bra tag tillsammans och vid 11½ års ålder så började jag iallafall spruta min härliga kuksås
 

Johnson

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Som 4-5 åring efter att jag och två jämnåriga kompisar blivit bjudna på glass av en gubbe i kvarteret. När vi satt i hans soffa och åt glassen så drog han fram sin kuk och började runka den framför oss. Minns inte om han instruerade oss hur vi skulle göra eller om vi bara härmade honom men jag och mina kompisar hade efter det under en tid små runkstunder ihop. Och jag har varit en flitig runkare sen dess.
 
Kön
Man
jag var 5-6 år faktiskt, när några äldre grabbar dryga 16-17 års åldern som var grannar ville visa hur äldre grabbar umgicks, så då var vi alla 3 ensamma hemma därför att dom skulle vara barnvakt åt mig och de slutade med att dem visade upp sina kukar, och att jag fick slicka och suga lite smått. det var även då jag fastnade för min lilla lukt grej jag har när jag fick lukta på deras också. :)
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Vid 10-11 års ålder, ett år äldre kompis som visade hur man gjorde. Runkade tillsammans flera gånger sen. Hittade porrtidningar i nästan alla papperskorgar vid parkeringsplatser och då runkade vi och tittade på bilderna.
 
Toppen