När började ni att onanera?

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Det låter intressant. Berätta gärna lite, om ni kan, varifrån den känslan kom. Hade den någon religiös bakgrund pga kyrkans män som ofta pratade om "självbefläckelse" eller var det en allmän känsla av att göra något "förbjudet" som ens föräldrar skulle ogilla? Har själv aldrig haft tankar åt det hållet annat än att det skulle vara pinigt om att bli just påkommen med byxorna nere och sperma i handen eller på papper/kallingar.
För mig va det nog för att man gjorde nått förbjudet! Inget religösat!
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gångerna 6-7 år. Spännande. Så skönt att dra tillbaka förhuden på den lilla pitten som stod rakt upp med det blottade blålila ollonet. Fattade inte riktigt vad jag skulle göra men skönt var det. Första gången jag kom på riktigt var jag nog 12 år. Skulle duscha efter gympan hemma och började smekte mig och la mig ner i badkaret och så plötsligt kändes det konstigt skönt och jag sprutade. Fattade ingenting men var tvungen att testa dagen efter igen och insåg att det var grymt skönt.
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Lekte mycket med en jämnårig tjej och hennes lillebror då min mamma var dagmamma åt dessa.
Vi var väl 7-8 när vi började undersöka varandra på alla tänkbara sätt, både smek överallt och slickning/sugning.
Sedan fortsatte man väl dra i snoppen.

Kommer ihåg en gång senare 11-12 års åldern när vi hade simundervisning. I bastun efteråt så sa en kille till mig när jag kom in, ska du vara här måste du vara hård (alla satt och lekte) jaha sa jag och satte mig och började runka. Det var nog det första grupprunket
 
C

Coolball4fun

Gäst
Började tidigt, kommer ihåg första gångerna jag kollade på porr. Kanske runt 10 årsåldern. Jag växte upp i en mormon familj där alla former av sex före äktenskap var en synd inklusive onani. Men det förbjudna var ju intressant och jag förstod inte varför det var en synd att ta på sig själv.

Där satt jag framför en datorskärm och surfade in på pandamovies. Varje klipp var ca 30 sekunder sedan fick man byta. Med tanke på min uppväxt var sex en nödvändighet för att skaffa barn och det var jag inpräntad med. Att en tjej skulle ta den i munnen var otänkbart. När jag såg det trodde jag att hon gjorde det för att tvätta av sperman för att kunna fortsätta ha sex. Som ett preventivmedel helt enkelt.

Första gången jag fick utlösning var runt 13 årsåldern och då tänkte jag för mig själv. Är det så det känns att knulla?
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
8-9 år, 2 kompisar 2 år äldre som visade porr i en lada, jag förstod nog inte, men sen dess så är det dem som jag runkat ihop med innan jag blev äldre, sen en kompis, vi kollade porr, runkade ihop, runkade varandra i 13-15 års ålder
 
Toppen