När fick du din senaste orgasm?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Vid lunchtid idag i sällskap av en cam-kompis. Lotion, kukringar och hela kittet framme.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I min har jag kukringar, kondomer, sildenafil, glidmedel, analplugg, dildo och senaste tillskottet..skräckblandad förtjusning.. caverject

Glömde bort Thailbeds/Analkulor på stång samt Sjömansfittan i latex.

Blir nyfiken att inventera din necessär....
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
2 dagar sedan i sängen på hotellet på Azorena i värmen, kände mig så kåt i den fuktiga värmen. Fick så kraftig orgasm att jag fick sperma upp i min haka. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Imorse, vaknade upp och såg att frun tagit av sig alla kläder och låg naken (antagligen värmen). Började leka lite med henne fitta tills hon vaknade. Hade sedan två fingrar i hennes våta firra och smekte hennes g-punkt medan hon lekte med vibratorn på klittan. Hon kom rätt omgående.

Efter det så lekte hon med vibratorn runt min mellangård och anus medan jag runkade till ett skönt sprut.

Bra morgon :)
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
En fråg, bortdse min håtda kuk på gtund av min resa till Azorerna, hur lägge man up en bild. Gammal medlem, reåkig skalle :)
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
I förrgår. då rakade vi hela fittan (hon brukar spara lite annars) sen slickade jag den lena sköna. länge.. när hon kommit blev det missionären som jag avslutade med att dra ut kuken o spruta o kladda ner den nyrakade fittan
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Sent igår kväll.
Låg och runkade kuken länge länge, sambon är iväg och hade något ragg på gång i den staden.
Så det gjorde en ännu kåtare.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Lekte med Fleshlighten imorse i duschen...kom skönt i det varma vattnet.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är på båtsemester i Sthlm Skärgård. Satt och surfade i eftermiddags på ona, K6 och BC. Kände att det rann till..... noterade att vi ligger helt själv på Kålö norr om Möja.
Gick upp på klippan med fin utsikt över området och mindes de två fräscha tjejerna med små barn, samt "uppmärksamhetskåta" unga tjejen som visade upp sej i går eftermiddags.
Sprutade rätt tungt efter lite mindre kuksmekning än vanligt.....
 
Last edited:
Toppen