När fick du din senaste orgasm?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
I torsdags, har haft fullt upp i helgen med besök och annat...så knull eller runk har inte varit aktuellt.
 
J

JethroTull

Gäst
I morse när frugan kom hem från nattjobbet. Inte riktigt min favorittid på dygnet men jag vaknade av att dörren slogs igen, gjorde mig hörd och hon.....eeehh, "anmälde sitt intresse". Avslutade liggande bakifrån, med hennes varma hand på de rakade kulorna när jag skickade in sperman i henne.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
I går kväll. Det var både årets första sprut och årets första knull. Famijebesök, influensa, lingonvecka å annat har kommit i vägen men igår fyllde jag tjejen med säd samlad sedan juldagen
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
För lite mer än en timme sedan. Fantiserade om min heta kollega jag hoppas på att få till det med. Vi har inte setts än men det kommer, så hoppet lever fortfarande. ;)
 

Kåtqk

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår morse, vaknade med rejält stånd och låg och runka lite lugnt, frugan vaknade och tog över samtidigt som jag smekte henne. Efter en stund la hon sig över mig och jag gled in i henne, kom tillsammans en stund senare. Så härligt med blandning av våra kroppsvätskor på kuken efteråt.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår innan sovdags.
Låg och skedade sambon och jag kunde inte låta bli att smeka hennes bröst.
Det ena ledde till det andra, pullade henne till 2 orgasmer innan jag knullade och sprutade sen över brösten upp mot hakan.
 
Toppen