När och hur förlorade du oskulden??

hotguy

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Hej!

Att göra sexdebut och förlora oskulden är något fint som kan ses som ett steg mot vuxenvärlden. Hur var denna, "den första gången" för er?? Hur gammal var ni, med vem gjorde ni det och hur och var gjorde ni det??

Själv var jag 15 år och gjorde det med en tjejkompis (vi blev aldrig tillsammans) det gick ganska snabbt över men den stund vi höll på var magisk. Känslan av att tränga in med sin stenhårda kuk i hennes fi**a var fantastisk, något jag aldrig kommer glömma.

Nu när jag har berättat om min första gång kan väl ni fylla på med era berättelser och erfarenheter......
 

Lilleskutten

Ny medlem
Kön
Kvinna
För att få lite liv i tråden igen..

Min första gång, var 3-4 dagar innan min 15års dag, jag var full, kanske lite för full, och blev o tumla runt i buskarna med en person, som sedan skulle visa sej vara min nästa killes bästa kompis..

Jag var väll som fjortisar var mest, och en kompis till mej var förtjust i han, och jag var sur på hon, det ena ledde till det andra, och jag kammade hem han för den dagen.. [^]
 
G

Guest

Gäst
På konfaresa året 2000. Vi var på Gransnäs i småland om ni vet var det ligger och vi hade världens slöaste ledare och världens vildaste grupp. Dom gav väl upp direkt :D Aja vi träffade en annan konfagrupp från götet (woho!) med massa fina tjejs... ja det rumlades runt en hel del helt enkelt :oops:
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag var 17 år och packad, väldigt packad. det hände på en fest, med en kille som jag var lite småkär i, han var och är fortfarande faktiskt en av mina bästa kompisar.

idag skrattar vi åt det, och vi har haft sex flera gånger efter det också.
kan tillägga att jag inte är kär i honom längre och fattar verkligen inte hur jag kunde vara det.
hahaha
 

climber

Ny medlem
Kön
Man
17 år med min dåvarande tjej. I källaren hemma hos mina föräldrar med olåst dörr. Kan säga att det gick fort, men det har man ju lyckats öva upp under åren i varje fall. ;)
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag var 13, killen 17. Satt i soffan hemma hos honom och hångla och tafsa lite innan vi gick upp till hans rum för hans bröder var hemma. Vi hade druckit lite vin och jag var inte helt nykter. Väl uppe på hans rum så drog av av mig trosorna(hade kjol) och han pumpa på ordentligt. gjorde ont men våga inte säga nåt. Han hade fått fram mina bröst ur tröjan också när hans brorsor klampar in för att fråga vad vi gör. Snacka om pinsamt. En av de gick i min klass (så jag träffade killen) och sen fick man ett rykte som var mindre smickrande.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Nästan 17 år, hemma hos min tjej i hennes flickrum.... Man var ju inte lite stolt på bussen hem efteråt....! :D

Vi var tillsammans nästan två år efteråt och det är till stor del hennes "fel" att man är som man är idag...! :D ;)
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
Hemma i min lägenhet, jag va då 20 och min fästmö 17, hon blev min fru 2 månader senare och vi va ihop i 11 år.
Inga problem på nåt sätt, allt flöt på normalt tycker jag. Hon va inte oskuld då.
 

andersredna

Medlem
Kön
Man
På natten när hon fyllde 15 i hennes rum. Jag var 16 och hade efter mycket vånda köpt kodisar. Men hon fick en Smålandsbörs i present och där låg en kondom som vi använde. Det var svårt och pinsamt för mig att rulla på kondomen och det var inte ett dugg skönt utan gjorde ont på det känsliga ollonet. Så någon orgasm blev det inte. Men det gav en stark samhörighetskänsla och varmt förtroende länge efter åt. Och det blev mycket bättre sedan, men kodis vill jag hälst slippa och håller mig trogen för därför :)
Pinsammast blev det på frukost dan efter då givaren undrade om innehållet i Smålandsbörsen fans kvar.
 

dagdröm

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag vet inte om det räknas, men vi brukade "leka doktor" när jag var ~6 år eller så. Det blev ju aldrig något fullbordat samlag med utlösning och så, men däremot stoppade jag in den i både musen och analen på mina jämngamla tjejkompisar!

Första "riktiga" gången var jag 15, men det var ett helt vanligt "tråkigt" skjut med min dåvarande flickvän.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Var 16 eller 17 och hade bestämt mig för att vänta med sex tills jag hade gift mig (någon slags tonårsrevolution som innebar att jag var väldigt kristen). Träffade emmellertid en kille som inte hade lust att vänta och det tog inte många veckor förrän oskulden rök. Det var vid mina farföräldrars sommarstuga, i deras friggebod, men jag fick snabbt mersmak och vi var ungefär överallt och knullade, hela tiden. På badstranden, i vattnet, i duschen, i buskar här och där osv...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Min första gång var nästan som en dröm, hade hemskt tur... Däremot andra gången jag hade sex och det med samma kille kändes mer som en första gång än vad första gjorde.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Var ganska sen med min debut. Kring 18. Jag kan nästan planka av Issas första mening för min del också. Hade tur. Jag såg äldre ut för min ålder och blev uppraggad av en tjej som var 6-7 år äldre (kanske ännu mer) än mig.

Hon fattade direkt att jag var ganska grön på området och tog hand om mig totalt. Ett minne för livet. Det blev bara den gången med henne men vi hälsar på varann på stan fortfarande. Känns helskumt..;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
På en finlandsfärja i en hytt... Jag var 15 år och hon var 15 också och kallade mig bock, hehe... Vi hade låst hytten, vuxna bultade på dörren (var väl "oroliga" för va vi gjorde ;)), men vi gav katten i dom o knullade i stället... [}:)]

Det var skönt, jag blev nästan paff av att det var så grymt skönt att vara inne i henne.. Härlig tjej, jag gillar henne.. Händer fortfarande att vi ses.
 
Toppen