När och hur förlorade du oskulden??

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Eftersom jag nu ändå är inne och skriver i tråden får jag väl berätta om min första gång.
Var på träningsläger i Degerfors. En jämnårig tjej från annan ort var betydligt mer företagsam än jag var van vid. En sen eftermiddag drog hon mig åt sidan, kysste mig intensivt och sa att jag skulle ta med mitt liggunderlag och möte henne 01:00 utanför skolan där vi bodde under lägret. Spänd av förväntan tassade jag ut och där stod hon.

Hon tog mig till Stora Valla (fotbollsarenan i Degerfors). Vi gick in och upp på översta raden på läktaren. Hon sa inte mycket, men kysstes desto mer. Hon gick ner på knä och tog min kuk i munnen. Jag var mer eller mindre yr av upphetsningen. Kändes som hon sög i en evighet och att jag skulle explodera vilken sekund som helst.

Hon trollade snabbt av sig sina kläder och lade sig på liggunderlaget. Räckte över en kondom och detta var nog räddningen för mig. Strulandet med att få på den och pinsamheten gjorde att jag inte längre var på explosionsgränsen.

Lyckades få ordning på utrustningen och kom in i henne. Tyckte att hon stönade så att hela bygden måste höra. Klarade mer än 4 sekunder, men det var ingen av mina längre insatser. Resten av lägret hade vi lite kontakt. Snackade en del i telefon och sågs på hennes hemmaplan några gånger till. Avståndet gjorde väl sitt till att det inte blev mer.

Får ända vara tacksam att hon lärde upp mig...
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag var 19, tjänstgjorde som stridsvagnsmekaniker på P4 i Skövde.
Träffade en överstelöjtnants dotter som var 16.
Oralt och vaginalt. Slickade och fingrade båda hennes hål.

Senare var jag 29 och var påväg till ett jobb i Karlskrona, svängde förbi en då 68-årig man i Grimslöv. Han sög och knullade mig så gudomligt skönt! Speciellt skönt var det när han dunkade på liggandes på sidan bakifrån. Då var jag riktigt nära att komma hands free, så nära att när han lyfte upp mig på alla fyra så rann en stooor sats ur mig. Senare knullade jag honom och sprutade i honom. Allt bareback givetvis.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Gurkstaden när jag var 19 och hon var 36...men det där har jag la snackat om förut...upprepning!! :sneaky:
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 14 år så vart jag av med oskulden av kvinna som bodde granne med mig och min mamma.
Jag var i duschen och skulle göra mig fräsch för att gå ut med polarna. oc jag och mamma brukade inte vara blyga för varandra men den här gången så hade min mamma grannen på fika i köket., så när jag klev ut naken från badrummet med en ganska svullen kuk så fick jag se grannen som stirrade på mig så jag gick snabbt in i mitt rum och satt på mig kläder.
Nästa dag när jag kom hem från skolan så träffade jag våran granne i porten och hon frågade om jag ville ha en kopp fika ihop med henne så jag tackade ja och följde med henne in.
Och där stod grannen i en snygg kort klänning och hennes bröst så stora ut hon gav mig en kram och tryckte sig hårt mot mig så att jag kände hennes bröst mot min kropp och jag kände hur kuken växte i jeansen och hennes kommentar vad oj vad hård den är. Sen smekte hon mig utanpå och bakände att kuken vart stenhård och sen drog hon ner mina jeans och började att suga min kuk och jag drog av henne klänningen och jag tyckte hon var så snygg naken, sen tog hon min hand och vi gick in i sovrummet, hon la sig bredbent på sängen och frågade mig om jag hade slickat fitta någon gång och jag svarade nej!
Då tog hon mitt huvudcoach pressade ner det mot sin fitta och jag slickade en lång stund sen sa hon kom in i mig nu och spruta min fitta full med din säd, och jag minns en i dag hur härligt det kändes när jag kom in i henne och hur hennes fitta började att dra ihop sig för varje söt in i den.
Till slut kunde jag inte hålla mig utan tömde min sperma inne i henne!
Vi träffades ganska ofta efter den gången men vi var tvungna att ta det försiktigt så att inte hennes man skulle märka något!
En dag så frågade mamma vad jag tyckte om våran granne och hon ställde såna frågor till mig så jag förstod att hon hade brättat för mamma att vi hade sex tillsammans!!!!!
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
vi var både 16, träffades när vi började gymnasiet. Hade en del torrsex i början. Sen när vi skulle göra "det" så var det nog som för de flesta ... mycket fummel med kondomen när den väl kom på så blev det ett väldigt snabbt knull. Definitivt inte skönt för någon av oss. Men vi lärde oss med tiden, var tillsammans hela gymnasietiden och hon var en riktig liten kåting (rödhårig) !
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
gick andra året i gymnasiet hon första vi var fulla i en 21 årig tjejs lägenhet i hennes soffa den 21 åriga tjejen låg och sov sidan om några veckor senare blev jag ihop med den 21 åriga tjejen snabba ryck i den åldern
 

Miss_dee_ts

Ny medlem
Jag var 14 år då jag sög min första kuk. Min kusins som jag brukade hänga med, vi kollade porrtidningar ihop och en kväll undrade han hur det skulle kännas att bli avsugen. Så jag erbjöd mig att testa. Blev fler gånger.

Första gången jag blev knullad var jag 16 år. Chattade med en jämnårig kille som visade sig gå på samma skola som mig. Vi bestämde oss för en dejt hemma hos honom. Slutade med att jag red av honom, kändes så skönt, samtidigt som det gjorde ont. Det är annat nu.
 

Boylover

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Jag var 14 år då jag sög min första kuk. Min kusins som jag brukade hänga med, vi kollade porrtidningar ihop och en kväll undrade han hur det skulle kännas att bli avsugen. Så jag erbjöd mig att testa. Blev fler gånger.

Första gången jag blev knullad var jag 16 år. Chattade med en jämnårig kille som visade sig gå på samma skola som mig. Vi bestämde oss för en dejt hemma hos honom. Slutade med att jag red av honom, kändes så skönt, samtidigt som det gjorde ont. Det är annat nu.
Det låter väldigt skönt tycker jag
 
Toppen