När och hur förlorade du oskulden??

martindalarna

Aktiv medlem
Men en tjejkompis 9 nian. Vi hade onnat ihop i nästan ett år och sov ofta över hos varandra. Vi var lite "ride or die" mot världen. Efter första gången så hade var i ännu mer tighta och gjorde det så ofta som möjligt. Tills det tog stopp pga att vi flyttade till annan ort typ 30 mil bort sommaren innan gymnasiet. Träffades bara en gång till efter flytten och då var det inget läge, tror inte hon ville heller.
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag tappade oskulden med min första riktiga flickvän när jag var 17 och hon 16. Vi skulle vänta 3 månader med att knulla hade vi bestämt. Men vi gjorde allt annat än att köra in kuk i fitta/anal. Så vi torrjuckade, gned kuk mot våt trosa, sög, slicka, pulla osv i 1 månad. Sen gick det inte vänta längre :LOL:

Mitt i en session av att gnida kuk mot trosa så vek hon trosan åt sidan och förde in kuken. Den känslan glömmer jag aldrig! Sprutade efter nån minut men på den tiden så slaknade man ju inte så det var bara att köra på! :giggle:
Vi var tillsammans i 12 år efter det. Vi hade samma snuskiga fantasier och kan sakna det idag. Tyvärr försvann känslorna och vi gick isär för 6 år sedan!
 

bengan

Medlem
Kön
Man
Umgicks med en tjejen då vi båda gick i 9an. Vi tillbringade ofta helgerna hos varandra. Vi sov över hos varandra. Vi började prata om sex. Vi var båda oskulder, skaffade kondomer gjorde jag och sedan en helg när jag som över hos henne så när vi var kåta så rullade jag på en kondom och trängde in i henne. Jag kom ganska snabbt. Men sedan så blev sexet bättre och längre. Vi knullade hos varandra under några års tid som vi var tillsammans innan vi gick delade vägar.
 

LosRunker

Medlem
Jag var en late bloomer. Trots flera flickvänner hade det aldrig blivit till och den enda gången så fick jag inte upp den och tjejen dumpade mig dagen efter.
Jag var 18 år och nyss fått körkort och var ute sent och körde en fredagskväll och när jag kommer in till stan så ser jag en full dam vinglar längs vägen och ser att hon liftar så jag stannar till och plockar upp henne.

Hon är nog runt 50, lite sliten look och stinker av alkohol och när hon kollar upp på mig så piggnar hon till och säger vilken adress hon ska till och ganska snabbt frågar hon hur hon ska kunna tacka mig.
Jag stammar lite och hon smeker mig mellan benen och säger att hon vet ett sätt, hon lirkar vant fram den och börjar runka och suga medan jag kör.

Jag svänger av på en grusväg och när vi börjar närma oss hemmet så säger hon att jag ska ställa mig längs kanten och komma över, så jag stannar ganska tvärt och glider förvånansvärt smidigt över till henne på passagerarsätet.

Hon tar tag om min hårda kuk och hjälper den på plats så jag bara kan börja pumpa, det går ganska fort även om hon inte var så trång och jag får lirka kuken mot ena väggen.
Skjuter min sats i henne och pustar ut på henne ett tag sedan så åker vi de sista metrarna till henne och jag släpper av henne och hon tackar för skjutsen med en kyss.

Kåt och glad som jag var så stannar jag på vägen hem och ställer mig utanför bilen och runkar skönt och tänker på hennes mun och fitta och sprutar en andra gång.

Kommer att se henne några gånger till men får reda på sedan att hon är en av stadens alkisar och att man skulle passa sig för henne, men jag kollade iaf trånande efter henne och mindes.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej!

Att göra sexdebut och förlora oskulden är något fint som kan ses som ett steg mot vuxenvärlden. Hur var denna, "den första gången" för er?? Hur gammal var ni, med vem gjorde ni det och hur och var gjorde ni det??

Själv var jag 15 år och gjorde det med en tjejkompis (vi blev aldrig tillsammans) det gick ganska snabbt över men den stund vi höll på var magisk. Känslan av att tränga in med sin stenhårda kuk i hennes fi**a var fantastisk, något jag aldrig kommer glömma.

Nu när jag har berättat om min första gång kan väl ni fylla på med era berättelser och erfarenheter......
Ett otroligt fint minne. Det var en skolresa till Danmark. Jag var 20 år. Det skedde med en tjej i min klass kan förnimma känslan ännu idag. Det var 1970.
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
Skedde i mellan högstadiet och gymnasiet med dåvarande flickvän. Vi var båda oskulder och hade hunnit vara tillsammans i ca ett halvår innan vi hade sex. Innan det tillfället så hade vi haft mycket smeksex och torrjuckat en hel del. Det gick givetvis väldigt fort för en första gången och känslan var oerhört intensiv.

Minns fortfarande hur vansinnigt plaskvåt hon blev när hon var kåt...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo, det var ju i Gurkstaden (dvs Västerås) 1981 då jag & en polare (f ö yngre halvbror till den i svedala "världsberömde" sångaren/skådespelaren Per "34:an" Myrberg) befann oss på stadshotellet och där stötte på en riktig "MILF". Polaren var en rejäl kvinnotjusare redan då och viskade något i damens öra. Men det gick tydligen inte hem den gången! Så det blev jag som fick följa med "milfan" hem. Då förklarade hon att min kompis föreslagit "gruppsex & sånt" och det ville hon absolut inte ställa upp på och ansåg att jag var alldeles för "fin & söt" för sådana aktiviteter.

Hon hade minst fyra - fem ungar därhemma och dom fick utrymma sovrummet. Det blev svettigt & jobbigt och jag fick inte köra in den på riktigt eftersom det saknades kondom (hon ville väl inte ha fler bambinos!) och slutade med att jag fick slicka henne till orgasm. Sedan tog jag taxi tillbaka till hotellet där kompisen väntade och ville höra "alla detaljer" . . . :rolleyes:
 
Last edited:
O

openmindedXXX

Gäst
Glömmer aldrig första gången och inte den tjejen.
Jag vara 18 och var runt 35 vill jag minnas. Träffade henne på en pub, något sa mig, henne ska jag ligga med.
Jag lyckades få följa med henne hem(eller om det kanske var hon som lurade hem mig ☺️).
Klockan var nog ett på natten. Minns hon sa hon hade jobbat och var trött, men ville ändå knulla.
Vi tog en dusch, gick o la oss. Började hångla o kyssas.
Kom igång med knullandet.
Jag tänkte, nu får jag göra allt för inte komma direkt.
Vill höll på ett bra tag, sen vände hon sig o ställde sig på alla fyra. Ta mig bakifrån sa hon.
Så när jag står där o knullar henne, så faller hon ihop på sången. Jag stannar upp, undrar vad som hände. Men då inser jag hon somnade.
Så jag fortsätter knulla och sprutat henne i henne när hon sover.
Sen strax efter, kanske 10 min senare. Då vaknar hon o säger, jag somnade nog.
Sen börjar hon suga mig och strax är vi igång o knullar igen.
När vi äntligen är klara och jag sprutat 3 eller 4 gånger o hon fått otaliga orgasmer.
Då kollar hon på kl o inser hon ska jobba om en till, alltså kl 9.
Sjukt bra första gång.
Dock ska jag säga vi inte knullade konstant i 7-8h, vi myste o pausade och kan somnat till en kort stund o också.
Men hade sjukt ont i kuken i 2 dagar sen☺️.
 

Boylover

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Var 13 år och tro det eller inte. Det var med en prostituerad. På den tiden i Norrköping fanns gott om prostituerade. Hade en gata som hette Saltängsgatan där dom flesta gick. Men fanns ju fler platser med. Var en äldre kompis som hade lärt känna henne av någon anledning och frågade om jag ville följa med hem till henne. Efter en stund så började hon suga min kompis och jag var en bit bort och trodde inte hon skulle se när jag plockat fram kuken och runkade. Hon sa att jag skulle komma fram till henne och hon stoppade min kuk i munnen. Hon frågade om jag haft sex innan och jag svarade nej. La sig på rygg i soffan och sa att jag skulle lägga mig på henne. Gnuggade pitten mot hennes fitta men fick inte riktigt in den. Hon tog tag om pitten och förde in den i sig. Den varma känslan glömmer jag aldrig. Började jucka lite och efter några juck så kände jag sprutet komma och jag var i himlen.
Det låter väldigt skönt
 

Nudisten22

Ny medlem
Ålder
22
Kön
Man
Jag debuterade när jag var 12 med en man. Jag tyckte det var sjukt spännande och jag gillade det...
Jag var 13 med en kvinna :)
Min första riktiga relation var med min kusin, vi var 14 båda två och vi pippade som kaniner :)
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
15år med en klasskompis, efter en klassfest gick vi hem till henne, väl där började vi hångla och smekas på hennes rum och det ena ledde till det andra och sen var vi nakna och vi körde missionären och jag avslutade i henne. Minns att det var grymt skönt och vi båda var oskulder före. Vi hade några tillfälle till där vi hade sex, sen flyttade dom till annan stad och det blev inte fler gånger.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag vill minnas jag var 12. En vän till mina föräldrar som ofta hängde hos oss, så han var som en extra pappa.
Han sov över i soffan och som jag ofta gör, när han är hos oss. Så kröp jag ner hos han.
Då vi är naturister, så vi ofta nakna. Men hade ett länge linne/tröja på mig.
Men han var naken, nått jag kände direkt.
Jag började röra mig mot han, ganska snabbt så var han hård.
Då tar jag handen om hans kuk, viskar till han att jag ville han skulle vara den första.
Underbar stund och ångrar det inte alls.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
var nog 13 år el nåt sånt,, på den tiden folkparken fortfarande fanns, det var fredag och fullt liv i parken och jag och en skitunge till hade skolkat från skolan och kokat och renat sprit åt raggarna hela dagen så fått vår ranson med sprit så nyktert var det ju inte,, fick åka ner till parken i nåt amerikanskt 60 tals järn med de stora grabbarna som nog mest höll sig på parkeringen och trakasera svensson och sånt de brukade göra,, väl där så kom en tjej som fått upp glykolen i sig och hade fart o fläkt på och hon drog med mig ut i skogsdungen och tog av mig alla kläder och klädde av sig själv och så knullade hon mig, var ju rätt full så jag kom inte på en gång då, hon var 17 och jag 13 så kan ju undra vad hon skulle med lilla mig till liksom?
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
17-18 hon var något år yngre. Fast inte så mkt till sex. Så knappt så man vill räkna det.
Båda var fulla, hon somnade hos mig efter en fest.
Båda vaknar mitt i natten o är kåta, lite snabbt sex o så somnade vi båda om.
Nästa gång, som eg räknas.
Detta var efter en fest, träffade en betydligt äldre tjej. Hon raggade med mig hem(jag var inte svårövertalad;) ) sen blev det rätt bra sex , till o från hella natten o morgonen:)
 

Blatte25

Ny medlem
Ålder
25
Kön
Man
Var ca 17 och träffade en gift man som var 62 som jag hade lärt känna från qx. Han tog min oskuld hemma hos honom när hans fru åkt till ullared med sina väninnor. Han var besat av att knulla mig på den tiden, och jag var besatt av att bli knullad av honom.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var ca 17 och träffade en gift man som var 62 som jag hade lärt känna från qx. Han tog min oskuld hemma hos honom när hans fru åkt till ullared med sina väninnor. Han var besat av att knulla mig på den tiden, och jag var besatt av att bli knullad av honom.
Är du en man eller kvinna?
 
Toppen