Någon mer som kissar i blöja?

Ericon

Medlem
Kön
Man
Gläder mig läsa din kommentar. Hur tycker du att womenizern fungerar? Min kvinna är lockad av den!

Kukbur69

Välbekant medlem
Inspirerad av tråden bestämde jag mig för att prova att kissa i blöja. I fredags uppenbarade sig chansen eftersom min Hustru åkte ett ärende. På med blöjan och för säkerhets skull ställde jag mig i duschen. Jag måste säga att det var en skön känsla att kissa obehindrat och känna värmen av kisset i hela underlivet. Men jag blev inte direkt kåt av det, snarare bara en allmän känsla av välbefinnande. Tilläggas skall att Hustrun ringde och meddelade att ärendet gick fortare än väntat så jag fick aldrig riktigt chansen att gå runt med nedkissad blöja. Jag kommer definitivt att prova igen när jag har mer tid.

Ericon

Medlem
Kön
Man
Hoppas du ändå hade glädje av att din kvinna kom hem. Blöjan kan ju kännas som en fin hand som håller varmt om dig, men att få känna värmen från din kvinna som famntagets önskar jag dig få större glädje av! Den där behagliga känslan med blöjan lockade inte till nytt behov, tycker jag men det var kul få pröva för prövandets egen skull.

Toppen