någon som onanerar regelbundet i bilen?

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
satt och funderade på hur vanligt det är?
har bara sett det 1 gång i mitt liv då jag gjorde en omkörning på motorvägen, då satt en kille och onna i högerfilen!!!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag har testad 1 gg. på liten skogsväg med en cone mellan benen. Inget att rekommendera, trots att det var häftigt, koncentrationen på bilkörningen blev usel.
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Har väl hänt någon gång under långkörning att jag tagit fram kuken och dragit lite. Håller med snippan om att det knappast är att rekomendera. Koncentrationen flyttas från ratten.
 

sunezump

Medlem
Kön
Man
kanske inte regelbundet men ofta när jag åker ensam, dock skall man stanna för att förklara en olycka när man hittas med kuken framme blir svårt....
 

mas22

Ny medlem
Kön
Man
:oops: Inte i bilen men i min jobbmaskin efter vägarna på lunch eller frukostrasten skitskönt när man är riktigt kåt:D
 

SOLO

Medlem
Kul tråd det här som vi haft några gånger förut , men alltför många pervon som erkänner och t.o.m uppmuntrar till ofredande (såsom webcambus) gör att vi desvärre måste låsa eller radera dom :unsure:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Kul tråd det här som vi haft några gånger förut , men alltför många pervon som erkänner och t.o.m uppmuntrar till ofredande (såsom webcambus) gör att vi desvärre måste låsa eller radera dom :unsure:

Förstår INTE varför mitt inlägg har raderats......

En man som onanerar och en kvinna som gärna tittar på........ vad är det i den händelsen som Du SOLO tycker är så fruktansvärd att Du känner Dig manad att radera innehållet????
 
G

Guest

Gäst
Inte regelbundet, men det händer att jag runkar upp den i bilen. Jag slutar iof oftast innan det går för mig.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kul tråd det här som vi haft några gånger förut , men alltför många pervon som erkänner och t.o.m uppmuntrar till ofredande (såsom webcambus) gör att vi desvärre måste låsa eller radera dom :unsure:


OK! När jag läser reglerna så är det snarare moderator som bryter mot regelerna. Hur fan kan man kalla en stammis för pervo???

Läs reglerna moderator:

1. Åldersgräns 18 ÅR
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter
På hela onanera.se har vi hög tolerans... UTOM för:
* Barnporr och bilder på minderåriga.
* Trakasserier och mobbing av andra.
* Horor med prislistor och "Till salu"


Var står det att man inte får uppmuntra till ofredande? Ingenstans är svaret! Däremot står det att man inte får mobba andra! Att kalla en medlem för pervo tangerar gränsen.

Dålig stil är bara förnamnet och dessutom har ditt agerande inget stöd bland reglerna. Lita på människors förmåga att tänka själva!
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Det är såå upphetsande att tassa och smyga i bilen! Hade en gång ett jobb som innebar många mil i bil. Det kunde bli riktigt hett i bilen vissa dagar. Trafiksäkerheten kändes faktiskt helt ok, man fick ju se till att ha prioriteringarna glasklara. ibland stanna till och avsluta i skogen. Sex i bil=gärna!
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Kul tråd det här som vi haft några gånger förut , men alltför många pervon som erkänner och t.o.m uppmuntrar till ofredande (såsom webcambus) gör att vi desvärre måste låsa eller radera dom :unsure:

Vad krävs för att bli moderator?????
Att man förhoppningsvis har läst reglerna!

--------
Läs reglerna moderator:

1. Åldersgräns 18 ÅR
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter
På hela onanera.se har vi hög tolerans... UTOM för:
* Barnporr och bilder på minderåriga.
* Trakasserier och mobbing av andra.
* Horor med prislistor och "Till salu"
---------

Vari ligger ofredandet i att onanera framför en kvinna som gärna tittar på...?
Om kvinnan INTE vill titta, då är det ofredande, men i detta fallet var hon ju med på noterna!

Din censur av mitt inlägg SOLO och ditt "uttalande" i form av att jag är ett pervo.......... går enligt många medlemmar här på onanera.se helt klart över gränsen.

Efter att ha tillskrivit Dig SOLO, så har Du bara hävdat din inställning och bett mig skärpa mig...... Har Du SOLO svårt att erkänna att Du kanske kan ha agerat fel.......

Det är mänskligt att fela - men stort satt erkänna att man gjort fel!

Onanera vidare kamrater!
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
jag blir kåt ibland när jag kör bil, tar fram kuken och runkar lite. Om det är allvar så kör jag av vid en rastplats. Jag drömmer om att kncka på en lastbil och gå in och suga av chauffören. men det har aldrig hänt, tyvärr
 

helgesson

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ja, en gång har det hänt, att jag runkade när jag körde bil... Jag runkade och kom också, det gick bra. Nu när jag sitter här och skriver detta kan man väl mest önska att man hade kört bil med en tjej och blivit avsugen under färd också, har du varit med om det nån gång?
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle aldrig få för mig detta, finns alldeles för många okoncentrerade trafikanter på vägarna som skapar problem som det är.
Där i mot kan stannar jag gärna på vägen o gå ut i skogen en runda :)
 
Toppen