Någon som rakar sig där nere

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick omdöme av ingen mindre än Linda Skugge som tyckte att det var sexigt med orakad kuk. Följer henne på OF
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Skönare utan hår och det är väl ingen som vill ha hår i maten:p. Vi är rakade båda två sen många år tillbaka.
Äter du din mat utan att salta och krydda den också???
Könshår i lagom mängd är som saltet på maten eller kryddorna. Det ger både ett visuellt tillskott och känsla att röra vid, samtidigt som det också ger lite extra könsdoft. Vem vill klappa en katt eller hund som inte har någon päls?
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Rakar alltid kuken och pungen! Min kk älskar att slicka hela paketet när det är nyrakat. Hon börjar bak i rumpan och slickar och suger....
 

Ruskpick

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
Äter du din mat utan att salta och krydda den också???
Könshår i lagom mängd är som saltet på maten eller kryddorna. Det ger både ett visuellt tillskott och känsla att röra vid, samtidigt som det också ger lite extra könsdoft. Vem vill klappa en katt eller hund som inte har någon päls?
Olika tycke och smak. Respekterar dina åsikter.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Äter du din mat utan att salta och krydda den också???
Könshår i lagom mängd är som saltet på maten eller kryddorna. Det ger både ett visuellt tillskott och känsla att röra vid, samtidigt som det också ger lite extra könsdoft. Vem vill klappa en katt eller hund som inte har någon päls?
Nu är du där igen:LOL: Vem vill ha hår i maten? Helt ok med hundar och katter med päls men inte kön.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Nästan alltid trimmad runt kuken. Ibland låter jag det växa ut och ibland rakar jag helt. Pungen alltid rakad. Rumpan rakas med jämna mellanrum.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag är på gymmet rätt ofta och ser en hel del kukar i duschen. Förvånansvärt få har rakat eller trimmat och då menar jag både äldre och yngre män, även om det är vanligare bland yngre. Helrakat ser man mycket sällan. Själv kör jag med rakad kuk och pung och bara ett par mm runt om, trivs bäst så.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är på gymmet rätt ofta och ser en hel del kukar i duschen. Förvånansvärt få har rakat eller trimmat och då menar jag både äldre och yngre män, även om det är vanligare bland yngre. Helrakat ser man mycket sällan. Själv kör jag med rakad kuk och pung och bara ett par mm runt om, trivs bäst så.
Under ett flertal år jobbade jag i en industri där de flesta duschade efter jobbet innan hemfärd. Jag kan inte dra mig till minnes att jag såg en endaste kuk som var rakad.....
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Väldigt olika för mig, ibland görs det inget åt behåringen men oftast har jag iaf trimmat ner håret kort runt kuken och rakar skaft och pung. Ibland, som nu, är det helrakat. Röven har jag aldrig rakat och kommer nog inte att göra det heller.
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad har ni för frisyr ovanför penis?
Ibland rakar jag där med, eller så har jag ansad behåring.
Rakar ni mellangården?
Det gör jag.
 
Toppen