Någon som rakar sig där nere

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Lite längre upp i tråden beskrev jag hur det brukar se ut i herrarnas omklädningsrum på gymmet när det gäller rakat, orakat eller trimmat. Nu hoppas jag på en rapport från damernas omklädningsrum och dusch. ;)
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Lite längre upp i tråden beskrev jag hur det brukar se ut i herrarnas omklädningsrum på gymmet när det gäller rakat, orakat eller trimmat. Nu hoppas jag på en rapport från damernas omklädningsrum och dusch. ;)
Rapport från damernas omklädningsrum på badhuset. Hårigt!!! Är nog iaf 90% som behåller håret av damerna, iof mest äldre och 3barns mammor som är där samtidigt som mig. Och dom hårigaste av alla är mammorna med barn som springer runt. Lite som att dom gett upp.
Skulle gissa att en rapport från gymmet skulle resultatet vara omvänt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Rapport från damernas omklädningsrum på badhuset. Hårigt!!! Är nog iaf 90% som behåller håret av damerna, iof mest äldre och 3barns mammor som är där samtidigt som mig. Och dom hårigaste av alla är mammorna med barn som springer runt. Lite som att dom gett upp.
Skulle gissa att en rapport från gymmet skulle resultatet vara omvänt.
Då väntar vi med spänning på rapport från damernas på gymmet....
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Rapport från damernas omklädningsrum på badhuset. Hårigt!!! Är nog iaf 90% som behåller håret av damerna, iof mest äldre och 3barns mammor som är där samtidigt som mig. Och dom hårigaste av alla är mammorna med barn som springer runt. Lite som att dom gett upp.
Skulle gissa att en rapport från gymmet skulle resultatet vara omvänt.
Enligt hustrun är det rätt så hårigt och trist där också. Hon är förvånad över att även yngre tjejer är så håriga, verkar vara en trend då hon upplever att det var mindre hår några år tillbaka i tiden. Det var bättre förr!;)
Och i herrarnas gym ska vi inte prata om, en del ser ut som Chewbacca i Starwars:eek:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Enligt hustrun är det rätt så hårigt och trist där också. Hon är förvånad över att även yngre tjejer är så håriga, verkar vara en trend då hon upplever att det var mindre hår några år tillbaka i tiden. Det var bättre förr!;)
Och i herrarnas gym ska vi inte prata om, en del ser ut som Chewbacca i Starwars:eek:
Jag tycker det är trevligt att det naturliga återvänder. Det var bättre förr, alltså FÖRR, när kroppen fick vara naturlig. Att man sen vårdar och ansar könshåret är positivt för det visar att man bryr sig. Jag till o med kan tycka det är läckert med kvinnor som visar upp sitt hår i armhålorna också...
 

seveneight

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Periodare här. Ibland är det nästintill helrakat och ibland får det växa ut helt. Gillar båda. Dock håller jag oftast pungen ren med hyvel.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Rapport från damernas omklädningsrum på badhuset. Hårigt!!! Är nog iaf 90% som behåller håret av damerna, iof mest äldre och 3barns mammor som är där samtidigt som mig. Och dom hårigaste av alla är mammorna med barn som springer runt. Lite som att dom gett upp.
Skulle gissa att en rapport från gymmet skulle resultatet vara omvänt.

Tack för en trevlig rapport
Enligt min fru är det rätt hårlöst på de gymmen vi tränar på..
Och badhuset går vi tillsammans på, familjebad, så där ser jag hur välrakat det är
Inte mycket hår på kvinnorna...
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Tack för en trevlig rapport
Enligt min fru är det rätt hårlöst på de gymmen vi tränar på..
Och badhuset går vi tillsammans på, familjebad, så där ser jag hur välrakat det är
Inte mycket hår på kvinnorna...
Härligt, jag började bli lite orolig där ett tag.
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Liten gymrapport, det är nästan inga som använder omklädningsrummen på gymmet. Bara att hänga av sig ytterkläder typ. Men jag gick in och satte mig med telefonen en stund, då kommer det in tre tjejer som hade varit på gymdelen samtidigt som mig. Var väl runt 35ish, pratade en hel del så det tog lite tid. Samtidigt som jag satt där och smygspanade :X3: . Men som jag trodde så fanns där inte ett hårstrå. Såg väldigt lent och fint ut:p.
Smög försiktigt ut därifrån när dom gått förbi mig och in i duschen.
Gym - badhus 1 - 0
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Rapport från damernas omklädningsrum på badhuset. Hårigt!!! Är nog iaf 90% som behåller håret av damerna, iof mest äldre och 3barns mammor som är där samtidigt som mig. Och dom hårigaste av alla är mammorna med barn som springer runt. Lite som att dom gett upp.
Skulle gissa att en rapport från gymmet skulle resultatet vara omvänt.
På mitt gym är det nog 50/50,
så pass vanligt att man knappt reflekterar över det.
kan nog säga att de allra yngsta som är där, 15- ca 18 år låter håret växa men där över rakar nog ungefär hälften sig helt. Typ alla trimmar nog i någon form.
 
Last edited:

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Rakar när jag måste, endast.

Vaxar helst. Kuk, pung och där bak.
På salong.
Så ofta jag har möjlighet.
Slutresultatet är mycket bättre än rakning.
 
Toppen