Alla gör så! Var på Långholmen igår och frågade om jag fick sola bredvid en kille och bad han smörja in min rygg och sen vips så sög vi av varandra och vissa kom fram och runkade till ossHur är det.om.man som ensam kille kommer till ett nakenbad, anses det som lite konstigt? Får man ens vara där då?
Sexigt!!!Alla gör så! Var på Långholmen igår och frågade om jag fick sola bredvid en kille och bad han smörja in min rygg och sen vips så sög vi av varandra och vissa kom fram och runkade till oss
Det är just ensamma killar som hittar varandra för sex på nakenbadHur är det.om.man som ensam kille kommer till ett nakenbad, anses det som lite konstigt? Får man ens vara där då?
Tackar för tipset, de måste besökas.Lite längre norrut visserligen men inte så långt ändå: Mellbystrand och Hagön i Halmstad är ett säkert kort.
Nytömd & glad![]()
På Älgö?kom nyligen in efter ett besök.
Var en liten vacker donna som sprang förbi, så började runka och kuken blev så hård och styv den kunde.
Hon sprang fram och tillbaka minst fyra gånger och varje gång så stod jag i givvakt
tror hon gillade det, helt omöjligt missa mitt stånd så tror hon gillade det.
nope längre neråt i landetPå Älgö?
Ända ner till Skåne?nope längre neråt i landet![]()
Alldeles för få som runkade när jag var där i helgen, och jag missade paret som busade lite. Hoppas på bättre väder nu.Var förbi Älgö i helgen, överlag en kåt stämmning med en hel del som runkade och gick runt med svullna kukar, var även något par som busade lite.
Detta skulle jag verkligen vilja uppleva! Försöker få fugan dit men livet har kommit i vägen.Visade upp min fetrövade sambo på nakenstrand i somras.. Vi låg lite undanskymt i en sanddyn och jag satt och runkade för att visa alla andra att det var okej att runka... Helvete vad skönt hon skämdes!!
Massa gubbar smög runt och tittade.. Fler och fler stannade och runkade medan jag smekte hennes nakna kvinnokropp och smällfeta hästarsle.
Hon trodde att inte en enda skulle runka... Men vid ett tillfälle var där 9 (!) stycken som tittade på henne.. Den äldsta 75... Särade upp hennes anus ordentligt så alla kunde se ordentligt..
Även här blir jag förbryllad men intresserad. Mellbys labyrinter i skogen var förr ett syndens näste, väldigt mycket action. Men sedan de högg ner nästan varje träd härom året finns ingenstans att busa. Dynerna uppe mot stranden är alltför synliga. Jag har gått runt ett par ggr men aldrig någon action alls. Sker det någonstans ändå? Var isf?Mellbystrand är ett säkert kort om man vill se sex och runka tillsammans. Har sett allt från män som suger av varandra till par som knullar till grupprunk till att jag själv blivit avsugen av samma man vid flera tillfällen eller runkat själv. Har varit där några gånger och har alltid lämnat tömd och nöjd![]()