Nakenbad 2025

male62

Aktiv medlem
Var förbi Älgö i helgen, gott om nakna kroppar. Men inte mycket med sexaktiviteter. En och annan ståkuk, men knappt något runkande. Är det vädret som ställer till det?

Nu har jag skrivit ett inlägg flera gånger men det verkar försvinna så ursäkta om detta är en upprepning, men:
Är det någon som vet något om nakenbadet, ganska undanskymt, vid Truve utanför Lidköping/Götene?
Verkar populärt men jag har inte vågat mig dit än. Undrar hur det funkar om man söker sex, eller om det bara är för ”vanliga” naturister? Hur reagerar andra om jag får stånd?
Kan vara svårt att undvika om man är på rätt (eller fel) humör…

Hm, jag verkar blanda ihop detta forumet med det om nudister… kolla gärna där för uppdateringar också. Verkar finnas olika uppfattningar om vad som gäller om sex vid nakenbad.

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
varit på råbocka ett par gånger i sommar men skånetrafiken har ändrat så jag inte kan ta tåget in till hbg för o byta... (måste ha cykel med mig)

segt!

men varit några sköna dagar där iaf!

fler som brukar va där?

male62

Aktiv medlem
Har varit på Älgö nu ett par dagar i fina vädret, men väldigt lite ja knappt någon sexuell aktivitet alls. Många går runt men det händer liksom inget. Någon som har koll där?

Toppen