Nakenbad sommaren 2023

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska försöka ta mig till lokala nakenbadet minst nån gång i sommar. Det verkar vara ett rätt lugnt ställe. Såg inget rajtantajtan sist jag var där i alla fall, och jag trivs nog med det. Jag tycker det räcker med den sensuella upplevelsen av att få vara naken i naturen och i vattnet. :)
 
Last edited:

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det ett "riktigt" nakenbad eller mest en strand där runkgubbar glider omkring?
Nån som varit på Ågesta nyligen? Vore kul att veta om det är lite snusk där i alla fall...
Ågesta är det en naturiststrand och inget annat, kan finnas en del gubbar som smyger omkring i skogen och runkar. Tycker dom kan vara på platser som passar dom, Ågesta är för familjer som vill slippa se kåta gubbar.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Om de är ute i skogen och du på gräsmattan, vad är det då som stör dig? Nä, jag tror du smyger ut i skogen för att flukta, för annars skulle du inte veta att de finns där och inte heller vad de gör. De som är ute i skogen har sällan aktiviteter som syns från gräsmattan. Dessutom har de lika stor rätt att vara nakna i skogen som du har att vara det på gräsmattan. Och till dem som inte vill se "kåta gubbar" - LÅT BLI ATT TITTA !!! Inget tvingar dig och du har din fulla rätt att vända bort blicken.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Om de är ute i skogen och du på gräsmattan, vad är det då som stör dig? Nä, jag tror du smyger ut i skogen för att flukta, för annars skulle du inte veta att de finns där och inte heller vad de gör. De som är ute i skogen har sällan aktiviteter som syns från gräsmattan. Dessutom har de lika stor rätt att vara nakna i skogen som du har att vara det på gräsmattan. Och till dem som inte vill se "kåta gubbar" - LÅT BLI ATT TITTA !!! Inget tvingar dig och du har din fulla rätt att vända bort blicken.
Tyvärr är det inte så, råkade ut för en gubbe som kommer fram till mig när jag ligger på gräsmattan och solar. Han frågar om jag vill följa med upp i skogen. Bad honom fara .............. Detta ska inte förekomma på ett nakenbad.
Ja, jag har sett dom, går genom skogen för att komma till badet. Väljer dom ett bad som det förekommer en del sexuella trevligheter är det ok, har själv gjort det.
En barnfamilj ska inte behöva se någon man stå och knulla en annan.
 

Chrille

Ny medlem
Kön
Man
Det är lite märkligt att på en sådan här sida beklaga sig över runkgubbar. Vad heter sidan?
Skämt åsido, naturligtvis är det trist när vissa inte kan uppföra sig. Finns barn i närheten, låt bli veken!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr är det inte så, råkade ut för en gubbe som kommer fram till mig när jag ligger på gräsmattan och solar. Han frågar om jag vill följa med upp i skogen. Bad honom fara .............. Detta ska inte förekomma på ett nakenbad.
Ja, jag har sett dom, går genom skogen för att komma till badet. Väljer dom ett bad som det förekommer en del sexuella trevligheter är det ok, har själv gjort det.
En barnfamilj ska inte behöva se någon man stå och knulla en annan.
Ja, inte f-n ser du några runkgubbar om du går från parkeringen på vägen eller stora stigen ner till gräsplanen, för de hålls inte där. Några andra vägar används inte, speciellt inte av barnfamiljer.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, inte f-n ser du några runkgubbar om du går från parkeringen på vägen eller stora stigen ner till gräsplanen, för de hålls inte där. Några andra vägar används inte, speciellt inte av barnfamiljer.
Åker man buss, tåg eller bara går tar en annan stig.
 
S

Sebastienne

Gäst
Jag kommer att vara i Karlstad i sommar. Någon som har erfarenhet av Skutberget eller Kråkviken? Har tidigare varit på Kattholmen i Stömstad. (Där blev det onani inför kvinnlig publik som uppskattade det) och i Sibirien i Ängelholm (Där blev det en gemensam runk med äldre man på avstånd) Så de ställena var bra.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Brukar vara på Ängsö och Herrfallet ibland.
Självklart ska man visa hänsyn då inte alla uppskattar att man runkar öppet men är man uppmärksam och inte har bråttom så brukar man hitta sig en kamrat att gå undan lite och runka med
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja,ja , försöka duger men att ragga medlemmar till annan site här tror jag inte uppskattas av administratörerna. Dessutom att försöka roffa till sig 300 kr i medlemsavgift för ngt som man redan kan hitta på andra siter, tycker jag är väl magstarkt. SÅ DEN GUBBEN GICK INTE !!!
Var enbart för att besvara era frågor var det fanns naken bad.
 
Toppen