Nakenbad sommaren 2023

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick runka en trevlig kuk i dag på kärsön.
Grattis!
Ja, utomhussäsongen har börjat med fröjder på våra, för det mesta, inofficiella nakenbaden. Lite svalt än med i vinden om den kommer från sjön, men det hindrar inte att många redan har hittat ut till en bra läplats med kåtsug i blick.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var på "min" naturiststrand (som vanligt igår
Konstatera att kvinnor också blir pirriga av att ligga nakna på stranden...
En av kvinnorna låg på magen och när hon ställde sig upp på alla fyra så blev det en lååång sträng av genomskinlig fittsaft mellan hennes ben och ner på badlakanet.....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I veckan var jag nere på "min" naturiststrand
Där var en "gäst" med en stammis
Båda kvinnor
Men hon var nice och var rätt flirtig
Jag kunde ha "ätit henne med sked"
Mmmmm
Hennes bröstvårtor var rätt styva efter vi pratat en liten stund...
"Fryser du eller är du glad att se mig..." (fråga såklart inte, men har lite kontakt på sociala medier nu...)
 
Last edited:

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Varit så dålig sommar. Hade tänkt mig mer. Både södra stranden i Halmstad och Mollön i Uddevalla. Men var på Smithska Udden 1 gång och det låg ändå två män näck där.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Två "varv" idag
Ena gång så var den en milf som la sig med "skottlinjen" nära mig och visa hela härligheten
Maken satt bredvid och log

Undrar om de var ute efter en swingersdajt med mig och frugan?
De fråga aldrig...
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Två "varv" idag
Ena gång så var den en milf som la sig med "skottlinjen" nära mig och visa hela härligheten
Maken satt bredvid och log

Undrar om de var ute efter en swingersdajt med mig och frugan?
De fråga aldrig...
Du verkar ha haft tur i sommar, mycket trevligheter, annars så har det inte varit något vidare väder. Vi får hoppas på bättre väder 2024.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ute i skärgården idag. Varmt o skönt o alldeles ensam. Kunde vandra runt helt naken i naturen. Funderade på att ta ett bad också, men det gick fort över när vattentemperturen visade sig vara knappt 15 grader.:eek:
 
Toppen