Nakenbad

Hyposeed

Medlem
Var på nudiststranden igår det blåste så lite folk upptäckte ett knullande par fyrtio åldern frågade om jag vill joina . Tog henne bakifrån hon sög honom en kille till joinade vi körde nästan en timme mycket trevligt
Med en sån rejäl kuk förstår jag att hon njöt! Var var detta?

TotteBus

Medlem
Kön
Man
För ett par år sedan va jag på en otroligt härlig naturistcamping, kom i kontakt med en kille på stranden där vi låg o snackade hela eftermiddagen. När vi solat o badat klart följde han med till min stuga där vi fortsatte med lite öl o snack, blev lite sexsnack o det slutade med att jag sög av honom :)
Vi träffades 2 kvällar igen och då sög jag honom samt att han knullade mig sen åkte han tyvärr hem.
Det blev en händelserik och oförglömlig semester.

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
72
Kön
Man
Jag besöker i första hand nakenbad för att se på sex och ha det själv. Själva solandet klarar jag mig utan, bara det är skapligt varmt. Jag har haft sex med kvinnor, par, män och transor. Träffar man folk där en mulen dag vet man att de inte är där för att sola och då blir det hela lite lättare.

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag besöker i första hand nakenbad för att se på sex och ha det själv. Själva solandet klarar jag mig utan, bara det är skapligt varmt. Jag har haft sex med kvinnor, par, män och transor. Träffar man folk där en mulen dag vet man att de inte är där för att sola och då blir det hela lite lättare.
Samma här. Sen eftermiddag och kväll är bra också.

• Gilla
Reactions: Mac

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute och plockade svamp häromdagen, det var varmt och fuktigt och då jag inte såg någon så tog jag ett nakenbad vid en rastplats vid en liten sjö. När jag gick upp såg jag att fyra personer kommit och satt sig vid ett bord utan att jag märkt det. Två kvinnor och två tonårstjejer, gick sakta tätt förbi dom för att komma till min cykel. Det pirrade i kuken som var svullen på gränsen till att resa sig och jag började droppa försats, såg att dom stirrade på den, vi hejade på varandra när jag passerade, och jag tror att den ena tjejen filmade mig med mobilen. När jag kom till min cykel var jag så kåt att jag inte kunde låta bli att runka, det var så himla skönt när min sperma sprutade ut ur mig. Hade någon kommit på stigen då hade jag inte kunnat dölja något, men ingen gjorde det, hade varit häftigt om någon gjort det.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute och plockade svamp häromdagen, det var varmt och fuktigt och då jag inte såg någon så tog jag ett nakenbad vid en rastplats vid en liten sjö. När jag gick upp såg jag att fyra personer kommit och satt sig vid ett bord utan att jag märkt det. Två kvinnor och två tonårstjejer, gick sakta tätt förbi dom för att komma till min cykel. Det pirrade i kuken som var svullen på gränsen till att resa sig och jag började droppa försats, såg att dom stirrade på den, vi hejade på varandra när jag passerade, och jag tror att den ena tjejen filmade mig med mobilen. När jag kom till min cykel var jag så kåt att jag inte kunde låta bli att runka, det var så himla skönt när min sperma sprutade ut ur mig. Hade någon kommit på stigen då hade jag inte kunnat dölja något, men ingen gjorde det, hade varit häftigt om någon gjort det.
Häftigt :). Kul med såna lite udda händelser som ändå är ganska harmlösa.

LoverS

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 50 (idag 65) så låg jag på ett litet nakenbad i Skåne. Det närmade sig kväll och det var jag en annan man och ett par i 30-35 års åldern dem enda som var kvar. Men jag tänkte att jag skulle vänta ut paret för att se om det skulle bli kanske en uppvisning eller något annat sexigt. Paret började bli lite mer intima, jag såg att han sög på hennes bröstvårtor och smekte hennes fitta. Man hörde att hon njöt av behandlingen där hon låg på rygg med särade lår. Efter en stund reste hon sig upp så man såg hennes sexiga kropp och spanade in oss män som vid det här laget låg och runkade våra kukar. Hon vinkade till sig oss och pekade på den andre mannen och sa att jag vill suga dig och jag vill ha den sats i munnen. Sen tittade hon på mig och sa att jag vill att du knullar mig och sprutar i min fitta. Hon la sig på rygg, särade sina lår och den andre mannen satte sig på knä vid hennes huvud. Jag kröp upp mellan hennes lår där hennes fitta var helt öppen och alldeles våt av fittsaft. Jag drog kuken längs fittan så ollonet blev blankt av hennes safter. Hon stönade lätt och sög in den andres kuk i munnen samtidigt pressade jag in kuken i värmen. Hennes man låg sidans och runkade sin kuk. Hon sög intensivt på kuken hon hade i munnen och det dröjde inte länge innan han sa att jag kommer snart. Hon ökade då sugandet ännu med och han fyllde hennes mun med sperma. Hon svalde det mesta med en del rann ut och ner på hennes hals. Hon sa till mig att jag och skulle fylla hennes fitta också samtidigt som hon gav mig en kyss med smak av sperma. Jag kunde inte hålla mig utan juckade på för fyllt och sprutade min sats långt upp i hennes fitta. Hela grejen var så jävla skön och sexig. Jag drog ut min kuk och satsen rann sakta ur henne. Hon tackade oss och hennes man körde genast in kuken i henne och dom förenades i en het kyss. Han knullade henne och vi två drog oss lite tillbaka. Mannen fyllde henne ganska snabbt med en ny sats sperma och vi sa hej och skildes.

Toppen