Nakenbad

Newhero60

Aktiv medlem
Kön
Man
Var på nudiststranden igår det blåste så lite folk upptäckte ett knullande par fyrtio åldern frågade om jag vill joina . Tog henne bakifrån hon sög honom en kille till joinade vi körde nästan en timme mycket trevligt

Hyposeed

Medlem
Var på nudiststranden igår det blåste så lite folk upptäckte ett knullande par fyrtio åldern frågade om jag vill joina . Tog henne bakifrån hon sög honom en kille till joinade vi körde nästan en timme mycket trevligt
Med en sån rejäl kuk förstår jag att hon njöt! Var var detta?

TotteBus

Ny medlem
Ålder
65
Kön
Man
För ett par år sedan va jag på en otroligt härlig naturistcamping, kom i kontakt med en kille på stranden där vi låg o snackade hela eftermiddagen. När vi solat o badat klart följde han med till min stuga där vi fortsatte med lite öl o snack, blev lite sexsnack o det slutade med att jag sög av honom :)
Vi träffades 2 kvällar igen och då sög jag honom samt att han knullade mig sen åkte han tyvärr hem.
Det blev en händelserik och oförglömlig semester.

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
72
Kön
Man
Jag besöker i första hand nakenbad för att se på sex och ha det själv. Själva solandet klarar jag mig utan, bara det är skapligt varmt. Jag har haft sex med kvinnor, par, män och transor. Träffar man folk där en mulen dag vet man att de inte är där för att sola och då blir det hela lite lättare.

Toppen