Hon är ju så jäkla läcker, åhh vad man har runkat till henne
Helt fantastiska bilder! Hon verkar definitivt gilla sex i olika former!
Nej inte jag heller jag och exet har kollat ofta på dom dära bilderna och knullat skönt senSkulle inte ha något emot att ha Zara Larsson i sängen för lite tjejsex......
Om du är som zara då du är bla s dom sexigaste jag vet! Grejen är bildens med 2 fingrar i röven ÄR så sexigt jag och exet kollar ofta på dom och knullst varsndra!!Har hört av mina tjejkompisar jag är lite som Zara. Just i mitt beteende och hur jag kan skrämma vissa killar med mitt självförtroende. Sen att jag privat kan vara mer undergiven och gillar kinky saker är en annan femma. Zara verkar ju inte heller rädd för att ta för sig sexuellt. Inte alla tjejer som stoppar upp två fingrar där bak och tar en bild av det.
Hmmm, det är sannerligen suveränt läckra bilder som får mej rejält hård. En självmedveten och självsäker tjej i dryga gymnasieåldern (ca 25år??), väldigt självmedveten och kroppsmedveten, säkert i god fysisk form pga sitt artisteri, extremt fin kropp i alla dess dess delar (bröst, ansikte, midja, rumpa, ben, fitta........)
Många utmanande bilder i porriga positioner. Funkar absolut som uppvärmning till mina/våra egna sexakter.
Men.....
* iofs inget konstigt att man ta sexiga/porriga foton på sej själv. Jag har själv gjort det och många på forumet gör det.
ZL sägs vara extremt kaxig och ha hög profil, men hon vet att hon är stekhet kändis/artist och att sådana bilder kan skada henne.
* har någon missbrukat hennes förtroende och delat bilderna vidare??
* har hon blivit hackad??
* kan vi bedöma om bilderna öht är äkta eller är dom Photoshopade??
Någon som har lust att fylla på spekulationerna om bilderna......![]()
Som jag förstår det så är de äkta då hon själv också gick ut och tog "ansvar". Dvs att något hackat hennes mobil/molnkonto, sen om det är någon hon känner är oklart.
Men som du säger, tror jag tror typ 98% av alla tar sexiga bilder privat hemma, kändis eller inte. Skillnaden är ju att det inte blir lika stor grej om sjuksköterskan Mona i Boden råkar läcka sina bilder gentemot om världsartisten Zara Larsson läcker. Hon gör dock rätt i att "äga" bilderna istället för att förneka och säga det är fejk.
Angående ZL som person så är hon kaxig, men när jag träffade henne (en gång), var hon väldigt snäll. Så det går lite i hand med, ger du henne respekt ger hon dig respekt tror jag? Jag kan dock tycka det är sexigt med kaxiga tjejer, de vet vad de vill.![]()
Ett sånt litet as som väljer att sprida hennes väldigt privata bilder. Sen kunde ju inte jag heller låta bli att kolla, och herregud så sexig hon är.
mer såntHar hört av mina tjejkompisar jag är lite som Zara. Just i mitt beteende och hur jag kan skrämma vissa killar med mitt självförtroende. Sen att jag privat kan vara mer undergiven och gillar kinky saker är en annan femma. Zara verkar ju inte heller rädd för att ta för sig sexuellt. Inte alla tjejer som stoppar upp två fingrar där bak och tar en bild av det.
heltvrätt i vad du säger hon är riktigt het, kan knappt sluta tänka på hur hon verkligen är i sängen. Hon skulle mer än gärna få binda och dominera migHon är hur fin som helst och skall inte skämmas över att hon är lika sexuell som alla oss andra....sen är bilderna privata och hon gav inte sitt medgivande att visa upp sig...vilket hon borde för Damn Girrrl! You are hot!