Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja jag har sugit kuk och jag ångrar inte det. Jag blev väldigt kåt av att suga kuk. Så jag tror att jag är bög.
Nej, varför ska du det ? Sexuella handlingar och sexuell tillhörighet är inte bergfast kopplade till varandra även om grupperna ofta föredrar det ena eller andra. Att vara nyfiken på samma kön och pröva olika sexhandlingar, bli upphetsad av det är varken ovanligt eller utgör grund för vilken grupptillhörighet du har. Trots påhopp och fördömanden om motsatsen från "kyrk-adeln".
Så... sug på och var glad. :p
 

Boylover

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Nej, varför ska du det ? Sexuella handlingar och sexuell tillhörighet är inte bergfast kopplade till varandra även om grupperna ofta föredrar det ena eller andra. Att vara nyfiken på samma kön och pröva olika sexhandlingar, bli upphetsad av det är varken ovanligt eller utgör grund för vilken grupptillhörighet du har. Trots påhopp och fördömanden om motsatsen från "kyrk-adeln".
Så... sug på och var glad. :p


Tack. Det smakade väldigt gott att suga på en kuk. Bättre än vad jag kunde tro att det skulle göra.
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Efter lite händelser som ung så har nyfikenheten på en annans kuk funnits
Men jag var nog 45 då jag vågade ta steget
Nu har jag gått "all in"
Konstaterat att jag är bisexuell
Dock är jag diskret med det
Men sex med killar är lite samma som med tjejer
Jag skulle nog kunna runka av vem som helst med handen
Men inte suga eller bli knullad av vem som helst
Kemi är lika viktig för mig
Har tungkysst en kille men han var väldigt speciell
Med killar är det mer sex
Tjejer är en annan sorts kärlek
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle kunna suga hur många kukar som helst, men problemet är att jag vill suga utan kondom och då inställer sig några problem och förbehåll. Ett är att hitta någon som går med på det, ett annat att denna verkligen är helt frisk och varken har någon könssjukdom och är i övrigt ren och fräsch. Dessutom gärna vill suga mig med och därtill inte har obehagliga bakterier i munnen från tandfickor/paradontit eller halsfluss, herpes eller könssmitta. Inte så enkelt att helt kunna säkerställa detta, inte ens om personen inte haft någon sexkontakt på flera veckor. Klamydia t ex kan ju ligga dolt, utan direkta symptom, under längre tid men ändå smitta. Syffe liksaså.
Summa summarum - det är inte alldeles lätt att träffa den "rätte", för sen ska även helst fysiologiska och psykologiska preferenser stämma. (Så ibland blir det kondom och det övriga får man strunta i, när leklusten tar överhanden.) :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen