Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Boylover

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Nej, varför ska du det ? Sexuella handlingar och sexuell tillhörighet är inte bergfast kopplade till varandra även om grupperna ofta föredrar det ena eller andra. Att vara nyfiken på samma kön och pröva olika sexhandlingar, bli upphetsad av det är varken ovanligt eller utgör grund för vilken grupptillhörighet du har. Trots påhopp och fördömanden om motsatsen från "kyrk-adeln".
Så... sug på och var glad. :p

Tack. Det smakade väldigt gott att suga på en kuk. Bättre än vad jag kunde tro att det skulle göra.

Chan

Medlem
Kön
Man
Efter lite händelser som ung så har nyfikenheten på en annans kuk funnits
Men jag var nog 45 då jag vågade ta steget
Nu har jag gått "all in"
Konstaterat att jag är bisexuell
Dock är jag diskret med det
Men sex med killar är lite samma som med tjejer
Jag skulle nog kunna runka av vem som helst med handen
Men inte suga eller bli knullad av vem som helst
Kemi är lika viktig för mig
Har tungkysst en kille men han var väldigt speciell
Med killar är det mer sex
Tjejer är en annan sorts kärlek

Last edited:
M

MrTom

Gäst
Jag var bara 12 när jag sög kuk för första gången, det var min kusin och en kompis som sög varandra! Inget sprut då men kittlade skönt vid orgasm, vid 13 års ålder började min kuk spruta och dom andra tyckte det var häftigt! Har sugit många kukar efter det både stora och små, föredra lagom storlek typ 15 till 19 cm. Har sugit en 23 cm och det var häftigt men jobbigt, små kukar är också sexiga att suga till sprut!
På ett nakenbad träffade jag en ung man på 15 år som gick med halvstånd hela tiden, lockade ut honom i ett närbeläget skogsparti där jag sög av hans lilla kuk på 12 cm men snacka om hård kuk och han sprutade en rejäl sats som jag svalde med glädje!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen