Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
vafan vi lever i moderna tider där inget kommer som en chock vad gäller läggning....att gå ut med att vara bi eller gay känns nästan lite omodernt....inge illa menat...jag tänder på att titta på andra män runka...men inga andra fantasier har aldrig rört någon annan kille sexuellt förut.. men jag är väl Bi då antar jag??
Tänker att.... det är väl bara att göra slag i saken. Tillfällen brukar öppna sig på gymmen, och gayklubbarna förstås, under vinterhalvåret och under sommaren är det mer än lätt att komma till skott på något av de "fria" badställena. Glöm dina griller om bi eller annan stämpel, det har ju ingen verkan på verkligheten. Du är den du är och dras åt det ena eller andra hållet eller båda samtidigt. Lev och njut bara - strunta i etiketterna och du kommer att uppleva "ruset" av att första gången ha en annan kuk i handen eller rent av sluta dina läppar runt ett mjukt och lent ollon.
 
M

MrTom

Gäst
Jag var bara 12 när jag sög kuk för första gången, det var min kusin och en kompis som sög varandra! Inget sprut då men kittlade skönt vid orgasm, vid 13 års ålder började min kuk spruta och dom andra tyckte det var häftigt! Har sugit många kukar efter det både stora och små, föredra lagom storlek typ 15 till 19 cm. Har sugit en 23 cm och det var häftigt men jobbigt, små kukar är också sexiga att suga till sprut!
På ett nakenbad träffade jag en ung man på 15 år som gick med halvstånd hela tiden, lockade ut honom i ett närbeläget skogsparti där jag sög av hans lilla kuk på 12 cm men snacka om hård kuk och han sprutade en rejäl sats som jag svalde med glädje!
 

man50gy

Ny medlem
Kön
Man
Från första sekund jag tok en annan mans kuk i min mun och kände hans ollon mot min gom så älskade jag det. Hade ångest för att jag var gift med en kvinna men jag visste där och då att jag älskade suga kuk. Sedan den gången har jag sugit många kukar. Älskar det bara mer och mer.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar era synpunkter. Första gången jag hade sex med en kille som jag förövrigt kännt i många år var i 40-årsåldern. vi lyckades kåta upp varandra ordentligt, gick in i badrummet o duschade varandra. minns att han tvålade in min stjärtöppning ordentligt och jag tyckte det var jätteskönt. Sen hamnade vi i sängen och han ville jag skulle suga honom. det var en härlig känsla att ha hans kuk i min mun, det hårda blanka ollonet var så gotta att smeka med tungan. Han var aktiv och satte på mej, det var så härligt.
Klart att man funderade dagen efter vad man gjort men det blev bra när man insett att vara bi är dubbel glädje...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är just det som "är det fina i kråksången". Man kan leva ett lyckligt och normalt heterogent liv med fru och barn, men ändå ge sig hän till en go kuk med sug o slick, runk och lek på alla sätt och inte känna någon förebråelse vare sig gentemot samhällets stämplar eller känna otrohet till sin kvinnliga partner. Det är väl ändå det mest perfekta, att ha möjlighet att kunna njuta alla sidor av vår sexualitet och bara innerligt njuta av det utan självförebråelser.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, det vill jag absolut påstå. Första gångerna och ibland även senare, så till den grad att det är svårt att få/behålla stånd pga av upphetsningen. Det är alltså inte av nervositet, som man skulle kunna tro, utan av hormon- och adrenalinpåslaget som får hela kroppen att darra - precis som med tjejer, inte minst i tonåren.
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det vill jag absolut påstå. Första gångerna och ibland även senare, så till den grad att det är svårt att få/behålla stånd pga av upphetsningen. Det är alltså inte av nervositet, som man skulle kunna tro, utan av hormon- och adrenalinpåslaget som får hela kroppen att darra - precis som med tjejer, inte minst i tonåren.
Håller med, det har hänt mig också. Man skakar i hela kroppen av upphetsning.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, den "homosexuella njutningen" kan nå höga höjder med en kuk i mun, minns första gången något sött och ja...gott, var försatsen oj oj. Smaken på sperman kan ju diskuteras en del älskar den andra inte. Men efter några gånger kan man faktiskt börja gilla den.
Håller helt med dig. Försatsen smakar gott och har perfekt konsistens för att sprida ut som glidmedel runt om för att göra avsugningen perfekt mjuk och skön.
Sperman, i min smak, varierar för mycket. Smakar ofta inte särskilt gott, har olika konsistens från gång till annan, tenderar att klibba sig fast i mun och tänder och fäster i genitalt hår som berget om det kommit i kontakt med vatten, särskilt salt havsvatten.
 

Lummer

Medlem
Ålder
27
Kön
Man
Jag började med att suga kuk bara för något år sen. Hade ingen som helst tanke på att göra det innan. När jag väl sugit en kuk så var jag hooked. Att känna en stenhård kuk i munnen samtidigt som man runkar och leker med pungen är en underbar känsla. Nu blev jag sugen på att känna en kuk i munnen! :LOL::love:
 

Jerker80

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag började med att suga kuk bara för något år sen. Hade ingen som helst tanke på att göra det innan. När jag väl sugit en kuk så var jag hooked. Att känna en stenhård kuk i munnen samtidigt som man runkar och leker med pungen är en underbar känsla. Nu blev jag sugen på att känna en kuk i munnen! :LOL::love:
Visst är det en underbar känsla, leka med tungspetsen på ollonet och sen föra läpparna över och börja suga. Mmmm
Runkar den samtidigt som du suger….sån härligt känsla!
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är sjukt upphetsade och mumsigt och förbjudet
Min senaste var en flyktig kontakt på BC.. en erfaren kille som ville mötas...

Jag fick bestämma plats där jag skulle "tillfredställa honom"...
Vi möttes på en parkering vid ett nyvuxet grönområde...vi hälsade lite smått nervösa innan jag ledde honom ut till en plats som jag hade rekat ut innan!

Efter en liten stunds promenad klev vi ut från stigen och jag ställde mig fort på knä och bad honom att få suga honom..

Det är en sjuk mysig känsla att rulla bak förhuden på en stor kuk när du står på knä i höstmörkret och tar honom i munnen för första gången;)

Hela grejen bara...hur ollonet ser ut några cm framför dig..hur kuken luktar, hur helt undergiven och kuk-dominerad du känner dig, smaken på försatsen och kuken och hur ådrorna känns mot tungan..

En riktig gentleman dessutom som erbjöd sig att spruta i gräset innan jag runkade av honom i mitt ansikte och fick dom sista spruten i munnen..inget super fan av spermasmaken men vid rätt tillfälle är det extra eggande..

Var så upptagen av att få träffa honom och suga av honom att jag glömde bort mina egna behov...med hans sperma nerkletad över mitt ansikte gick jag tillbaka till min bil och runkade av mig själv i "sissy-skam" om nån känner igen sig..

Tänk dig typ då du äntligen får utlösning och börjat hajja till över alla semi-bögiga porrvideos du har runkat till och börjar kvickna till

Den mest påtalande gången det hände mig sög jag av en runkkompis och jag kom typ ett par sekunder före honom..och där ligger man..i soffan..medas en polare pumpar sperma rakt ner i halsen på dig..och så kommer du ihåg att du är straight när du fått utlösning

Mestadels av sväljningen sker automatiskt när man väl har börjat så det är väl bra tur att hans eftersmak är bra ivf...det gäller inte dock alla
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen