Ni som var tonåringar innan internet fans

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag cyklade en del i utkanten av staden. Där kunde man hitta "porrtidningarna i skogen". En gång hittade jag kondomer utslängda. Vilken skatt! Känslan var underbar när jag rullade på kondom första gången. En favorit bland tidningar var aktuell rapport pocket dom innehöll sexnoveller och var lätt att smuggla hem till pojkrummet.
Vid något tillfälle hittade jag trosa och bh. Trosan åkte med i ryggsäcken.

Aktuell Rapport var grym. Kommer ihåg en liten kiosk som jag köpte dem i redan när jag var 15. Lite pinsamt men måsta man så måste man.

Vet också ställen där det fanns porrtidningar i skogen gömda, ofta man tog sig dit för att runka och läsa sexnoveller. Konstigaste var att man aldrig blev påkommen eller att man såg andra där
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Aktuell Rapport var grym. Kommer ihåg en liten kiosk som jag köpte dem i redan när jag var 15. Lite pinsamt men måsta man så måste man.

Vet också ställen där det fanns porrtidningar i skogen gömda, ofta man tog sig dit för att runka och läsa sexnoveller. Konstigaste var att man aldrig blev påkommen eller att man såg andra där

Har aldrig sett porr i skogen. Låter litet som The Twilight Zone: ingen har lagt dem där men ändå finns de.
 

skönaonan

Medlem
Ålder
73
Kön
Man
Håhåjaja, farsans porrtidningar, upphittade porrtidningar i skogen, porrbio i stan(sthlm) fenix, london, lido, svarta katten o allt dom hette, faan rann i byxorna ibland (handsfree). Skriv mer.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig sett porr i skogen. Låter litet som The Twilight Zone: ingen har lagt dem där men ändå finns de.

Haha, det var lite så...och samma fenomen i princip överallt i landet, nästan så jag börjar tro att staten placerade dem där åt oss hormonstinna tonåringar. :p

Pratas ju alltid om att någon ”snuskgubbe” lagt dem där, men ingen hade någonsin sett någon sådan i skogarna. Vi hade i och för sig en blottare där jag bodde, men tror inte det var han som la ut tidningarna :p
 

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
" Det var säkert de som inte vågade läsa hemma som lämnade"
När jag var i 14-årsåldern hade jag en kompis som hade snattat en massa porrtidningar som han inte vågade ta hem. Jag fick förvara dom åt honom. Det blev många sköna kvällar på pojkrummet!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
När i tiden hittade folk p-tidningar i vegetationen? Talar vi om 1970-tal, 60-tal eller kanske t o m 50-tal?

Gällde detta endast herrpressen eller fanns där andra snår med Svensk Damtidning och Veckorevyn?


Jag var tonåring på 80 talet

Kunde finnas andra tidningar med, självklart.

Var mest gamla övergivna skjul mm, kojor och sånt.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var tonåring på 80 talet

Kunde finnas andra tidningar med, självklart.

Var mest gamla övergivna skjul mm, kojor och sånt.

Troligen hade andra tonåringar tagit med sig tidningarna till skjulen och lämnat kvar dem för framtida seanser. :)

Hade fått intrycket av att folk placerade tidngarna mer oskyddat ute i skogsterrängen, typ för att genera sedesamma bärplockare.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Troligen hade andra tonåringar tagit med sig tidningarna till skjulen och lämnat kvar dem för framtida seanser. :)

Hade fått intrycket av att folk placerade tidngarna mer oskyddat ute i skogsterrängen, typ för att genera sedesamma bärplockare.

Jo, kan ju nästan låta så, men som sagt. Övergivna skjul mm, men de är ju oftast i skogen ;)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Haha, det var lite så...och samma fenomen i princip överallt i landet, nästan så jag börjar tro att staten placerade dem där åt oss hormonstinna tonåringar. :p

Pratas ju alltid om att någon ”snuskgubbe” lagt dem där, men ingen hade någonsin sett någon sådan i skogarna. Vi hade i och för sig en blottare där jag bodde, men tror inte det var han som la ut tidningarna :p
LOL, blottare ja. Är inte det ett utdött släkte nu för tiden? Nu visar vem som helst kuken för vilt främmande människor på internet och sms. Jävla pervon... (pekar på forumbild...:D)
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
LOL, blottare ja. Är inte det ett utdött släkte nu för tiden? Nu visar vem som helst kuken för vilt främmande människor på internet och sms. Jävla pervon... (pekar på forumbild...)

Var ju säsongsbaserat här också, springa runt naken under en stor rock när det är -30 grader ute är ingen höjdare. Blir inte så "imponerande" heller när du öppnar rocken XD
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Men blev ju kåt bara man fick tag i en sån tidning. Ville hem direkt å runka

Minns att jag brukade gå till avlägset belägna kiosker där ingen skulle känna igen mig för att köpa Aktuell Rapport och en gång var det någon utlänning till kioskföreståndare som chikanerade mig genom att börja bläddra i alstret och kommentera varför jag var intresserad av det. Gick aldrig dit igen.
 
M

mannen52

Gäst
Minns att jag brukade gå till avlägset belägna kiosker där ingen skulle känna igen mig för att köpa Aktuell Rapport och en gång var det någon utlänning till kioskföreståndare som chikanerade mig genom att börja bläddra i alstret och kommentera varför jag var intresserad av det. Gick aldrig dit igen.
Känner igen det där, man åkte nån annanstans å köpte en herrtidning, vankade av å an till det inte fanns nån annan i kiosken eller så.
För att inte tala om när man skulle handla kondomer för man var nyfiken på att runka i en kondom...
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns - om jag inte nämnt det redan - ett tvprogram hösten 1985 om den norske porrmogulen Leif Hagen. Det var naturligtvis upplagt i den sedvanliga nedsablande tonen mot hans näringsidkartyp men funkade för mig som ren reklam för såväl veckobladet Aktuell Rapport som hans butik som då låg mittemot en bussterminal på Ringvägen.

Vi bodde invid en äng som då och då användes som fält för ballongflygning och en ballong stod det "Aktuell Rapport" på varvid mamma utbrast: "Vad fånigt att göra reklam för Aktuellt och Rapport!"
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag hade en speciell kiosk som jag åkte för att köpa Aktuell Rapport i. Två äldre damer som drev kiosken, och de reagerade inte alls när man sa vad man skulle ha. Iallfall så visade de inte något :)
Som tur var låg inte kiosken så jätte långt borta, några kilometer bara, så kom dit snabbt med moppen
 
Toppen