Ni som var tonåringar innan internet fans

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har aldrig behövt köpa porr, som tur är. Men som jag nämnde ovan minns jag tiden utan internet. Filmnet hade gratishelger, MEN man kunde titta även när de inte hade det eftersom endast halva bilden var flimrig. Bara att se en glimt av en stor hård kuk knulla ut och in var tillräckligt.

Har som sagt aldrig köpt porr på allmän plats men kan nog relatera till det. Hade jag behövt göra det idag hade jag gjort det helt öppet. Inget smygande och vänta tills andra kunder har gått. Det är nog lite som att köpa kondomer på apoteket inför en sexdate. Jag slänger fram kondompaketet på disken där det dessutom står ”extra large” med stora tydliga bokstäver. Det är roligt att se alla kunders reaktioner, och speciellt biträdets min. Är det en snygg man är det ännu bättre :D
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns att jag brukade gå till avlägset belägna kiosker där ingen skulle känna igen mig för att köpa Aktuell Rapport och en gång var det någon utlänning till kioskföreståndare som chikanerade mig genom att börja bläddra i alstret och kommentera varför jag var intresserad av det. Gick aldrig dit igen.
Härligt att se att det finns fler som gjorde likadant. Man liksom smög till kioskerna.
Vid cykelturer i utkanten av stan höll jag utkik. Där hittade jag tidningar.. En gång hittade jag några oanvända kondomer.
Vilket kåtrus när man första gången trädde på en kondom. Vill minnas att den hette Chosan. Den var trång och höll min hårda tonårspenis i ett järngrepp. Känslan var ny och det tog en stund innan man sprutade i kondomen. Ett annat tillfälle hittade jag ett par trosor. De blev styva av intorkad sperma
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att se att det finns fler som gjorde likadant. Man liksom smög till kioskerna.
Vid cykelturer i utkanten av stan höll jag utkik. Där hittade jag tidningar.. En gång hittade jag några oanvända kondomer.
Vilket kåtrus när man första gången trädde på en kondom. Vill minnas att den hette Chosan. Den var trång och höll min hårda tonårspenis i ett järngrepp. Känslan var ny och det tog en stund innan man sprutade i kondomen. Ett annat tillfälle hittade jag ett par trosor. De blev styva av intorkad sperma

Ja, som jag skrev tidigare hade jag en kiosk jag brukade besöka senare på kvällen. Var ett invandrarpar som ägde den och de var alltid schysta och la tidningen eller filmen i en påsen innan de tog betalt. Filmerna fanns i en lite skrubb med draperi. Man smög som in där bakom och sen när man skulle ut fick man kika så ingen man kände stod där utanför. Minns en gång när jag stod där bakom draperiet så smög det in en tjej på runt 30-35 år och började bläddra bland porrfilmerna. Tror jag runkade åt den tjejen mer än filmen sen när jag kom hem.
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, som jag skrev tidigare hade jag en kiosk jag brukade besöka senare på kvällen. Var ett invandrarpar som ägde den och de var alltid schysta och la tidningen eller filmen i en påsen innan de tog betalt. Filmerna fanns i en lite skrubb med draperi. Man smög som in där bakom och sen när man skulle ut fick man kika så ingen man kände stod där utanför. Minns en gång när jag stod där bakom draperiet så smög det in en tjej på runt 30-35 år och började bläddra bland filmerna. Tror jag runkade åt den tjejen mer än filmen sen när jag kom hem.
Intensiteten i de där tidiga händelserna var underbar. Man satt på bussen sneglade på tjejer fick granitstånd och var övertygad om att de såg. Rodnande smet man fort ut ur bussen. Det var en spännande tid
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland fick man tag på Private, eller Hustler. Då var det riktigt sköna runk, alltid jäkligt sexiga tjejer i Hustler, och private var ju härliga hardcore bildserier vill jag minnas
Cats tror jag nån tidning hette. Private var fin. Bra papperskvalite.
Jag gillade Aktuell rapport pocket. Där fanns många sköna noveller som kittlade fantasin.
 
Toppen