Nu när alla är hemma...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är inte ensam hemma längre på grund av Corona. Alla är ju hemma :(

Jag brukar onanera nästan varje dag, åtminstone mysa lite och ibland flera gånger på en dag. Men nu är det tuffare. Får kolla min dörr till rummet ordentligt innan jag kör...toaletten fungerar också men...har ni några andra innovativa idéer där ute hur jag kan onna med huset fullt...please share och gör oss alla lite gladare för man får inte negligera sitt "undre-verk"
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är inte ensam hemma längre på grund av Corona. Alla är ju hemma :(

Jag brukar onanera nästan varje dag, åtminstone mysa lite och ibland flera gånger på en dag. Men nu är det tuffare. Får kolla min dörr till rummet ordentligt innan jag kör...toaletten fungerar också men...har ni några andra innovativa idéer där ute hur jag kan onna med huset fullt...please share och gör oss alla lite gladare för man får inte negligera sitt "undre-verk"

Samma läge här tyvärr, får smyga ut kuken i verkstaden o ta en snabbis. Har kollat igen på din film, sprutade gott till den, väldigt uppkåtande o se när du körde med apparaten i fittan
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Stackars kvinna! :) Jag har också samma bekymmer. För er kvinnor är det ju bra mycket enklare att smyg-onanera, bara en filt och sen fingrarna under trosorna (om man ens har dem på, haha).

Nu vet jag inte hur du bor, men om det är i en lägenhet så kanske du kan tvätta kläder i en gemensam tvättstuga. Runkade ofta i tvättstugan som yngre medan kläderna blev rena. Rätt upphetsande. Bäst när någon glömt ett par trosor i tvättstugan. :)

Eller har du tillgång till en bil? Då är det bara att köra någonstans. Annars kan man ju gå runt i sitt område med onaniradarn igång för att hitta något litet utrymme, en undanskymd plats. Eller ta sig till nån klädaffär och leka lite i ett omklädningsrum. Bussen?

Men du, du är välkommen att få en onani-fristad dagtid hemma hos mig, om du nu bor i Göteborg med omnejd. Kan tänka mig att leka lite med mig själv också om du skulle vilja det. Vi får hjälpa varandra på många olika sätt, nu när det är Coronatider! :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Eller har du tillgång till en bil? Då är det bara att köra någonstans. Annars kan man ju gå runt i sitt område med onaniradarn igång för att hitta något litet utrymme, en undanskymd plats. Eller ta sig till nån klädaffär och leka lite i ett omklädningsrum. Bussen?

Skulle nog inte rekommendera att åka kommunalt, speciellt inte i större städer....just saying :)

För mig (oss) här hemma blir det att ge varandra lite egen tid på toaletten, medan den andre passar barnen. Inte optimalt, men det funkerar ändå ganska bra.
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Nej, man ska nog undvika närkontakt med människor under en tid. Perfekt med onani då. Gör man det över cam så är det ju väldigt safe sex, men att se Satscha leka i fåtöljen 2 meter bort hade jag accepterat!

@Satscha: Är du extra givmild så kan du ju lämna trosor som fått ta emot både en eller fyra onanisessioner. Uppskattas garanterat av den som hittar dem. Är du extra kinky så kan du ju lämna en usb-pinne med inspelningar av sessionerna, inlindade i trosorna. Hehe. Åå, nu blev jag lite kåt igen.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, man ska nog undvika närkontakt med människor under en tid. Perfekt med onani då. Gör man det över cam så är det ju väldigt safe sex, men att se Satscha leka i fåtöljen 2 meter bort hade jag accepterat!

@Satscha: Är du extra givmild så kan du ju lämna trosor som fått ta emot både en eller fyra onanisessioner. Uppskattas garanterat av den som hittar dem. Är du extra kinky så kan du ju lämna en usb-pinne med inspelningar av sessionerna, inlindade i trosorna. Hehe. Åå, nu blev jag lite kåt igen.

En riktigt skön ide!!! Fast jag får inte njuta av resultatet....
 

Mr.P

Ny medlem
Kön
Man
Genial fråga!
Jag är väl som de flesta andra här och mest på toaletten...vilket är rätt trist...Hmm kanske skulle ta en skogspromenad :)
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag är inte ensam hemma längre på grund av Corona. Alla är ju hemma :(

Jag brukar onanera nästan varje dag, åtminstone mysa lite och ibland flera gånger på en dag. Men nu är det tuffare. Får kolla min dörr till rummet ordentligt innan jag kör...toaletten fungerar också men...har ni några andra innovativa idéer där ute hur jag kan onna med huset fullt...please share och gör oss alla lite gladare för man får inte negligera sitt "undre-verk"

Det tyvärr ett ständigt problem, min lösning är sena kvällar när dom gått o lagt sig, inte lika spännande dock för det blir film utan ljud och oftast chatt, och med kläderna på samt att man är lite på sin vakt, inte läge att tela med nån är det heller.
Men riktigt skönt är det ju alltid ändå.

Inte negligera sitt undre verk :) Haha Helt underbart
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
alla har lagt sig nu så jag är inloggad på second life...ett sånt porrställe så det är galet...och knullar som en galning *skrattar*

Hade ingen aning om att det spelet fortfarande var aktivt, tror jag testade det för 10 år sen? Onanera kanske borde ha en lite community och byggnad i spelet? :D
 
Toppen