Nu när alla är hemma...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är på!!
Den som är lekledare får väl bygga upp miljön och instruera oss andra!?
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En vecka till där jag inte får många minuter ensam...*suck* ... jag behöver piffa till det lite, under täcket är sååå trist. Vågar jag onanera framför fönstret...inte alla som uppskattar det...soligt idag så det får bli en promenad eller biltur...ni andra..hur löser ni "onani-karantänen" ?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En vecka till där jag inte får många minuter ensam...*suck* ... jag behöver piffa till det lite, under täcket är sååå trist. Vågar jag onanera framför fönstret...inte alla som uppskattar det...soligt idag så det får bli en promenad eller biltur...ni andra..hur löser ni "onani-karantänen" ?

Barnen är ute och leker nu i en snöhög på innergården, så ska ta mig en snabbis ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En vecka till där jag inte får många minuter ensam...*suck* ... jag behöver piffa till det lite, under täcket är sååå trist. Vågar jag onanera framför fönstret...inte alla som uppskattar det...soligt idag så det får bli en promenad eller biltur...ni andra..hur löser ni "onani-karantänen" ?

Jag väntar tills alla har somnat eller låst in sig på sina rum


Du får passa på att onanerar vid fönstret
Filma i massor och dela med dig


Just att inte få gör en bara mer sugen
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hotell ikväll så det blir att runka och kolla på porrfilm. Har fixat konto på Second life och ska kolla vad som finns där, loggar in där ikväll. Sen blir det visa för en tjej på cam när kommer...

Nice! Hör av dig, jag heter Satscha i Second Life också så får vi se om vi kan ha det lite skönt tillsammans... ;)
 
Toppen