Nytt förhållande efter 14 års äktenskap

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan uppdatera lite. Jag och Harley bor numera ihop och har bestämt oss för att satsa på det här. Vi båda blir inte yngre och det är så mycket vi delar tillsammans. Hon går dessutom fantastiskt bra ihop med mina barn vilket glädjer mig.

Min f.d har själv börjat dejta vad jag förstod vilket är kul att höra. Nyår firade vi tillsammans alla tre och barnen. Det var lite märkligt, men vi hade trevligt och min f.d och Harley bondade faktiskt lite grann innan kvällen var slut.

Så vad mer? Jag har som sagt barnen varannan vecka så veckan när jag och Harley är själva blir det mycket sex. Lite mindre när barnen är här, men det är helt ok. Vi måste bara komma ihåg att städa undan alla sexleksaker innan de kommer på söndagarna. Vi har köpt en sexgunga och råkade glömma ta ned den förra gången de kom. Så officiellt är den nu ett "träningsredskap", i alla fall om man frågar barnen. haha
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fantastiskt detta! Var det verkligen här på forumet ni träffades?

Ja, faktiskt. JM och hans ex hade bestämt att öppna upp förhållandet för skapa lite mer spänning i tillvaron, vilket han berättade när vi började prata här på forumet. Vi upptäckte då att vi faktiskt både bor i samma stad och tränar samma kampsport. Så efter ett tag bestämde vi oss för att träffas. Vi trivdes tillsammans och fortsatte träffas som vänner (med lite extra som gemensam onani och liknande). Sen växte det under sommaren..

Men jo, utan onanera.se hade vi nog aldrig träffats. :)
 
Toppen