Onanera i duschen

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig fel med en runk i svärföräldrarnas duschkabin medans hytt och bytt från släkten vill in och låna toaletten medans man runkar.Har själv varit in och lånat toan medans det har duschats.......man blir kåt av att nästan se den som är där inne och fantisera om vad som pågår:p:p:p
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett tips är att duscha kuken och pungen riktigt kallt någon minut och sedan duscha kuken med ljummet vatten, gärna en ganska mjuk stråle. Jag blir alltid stenhård av det och det pirrar ordentligt längs hela kuken ett bra tag.
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt svar är nja… Såklart att jag har stånd ofta när jag står under en skön varm dusch (kåt nästan jämt som jag är) och det är mysigt men när jag onanerar vill jag njuta länge, verkligen dra ut på det och på riktigt känna hur skönt det är ända fram tills jag bestämmer mig för att det är dags att spruta. Jag vill inte duscha i en timme kanske mer ;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mitt svar är nja… Såklart att jag har stånd ofta när jag står under en skön varm dusch (kåt nästan jämt som jag är) och det är mysigt men när jag onanerar vill jag njuta länge, verkligen dra ut på det och på riktigt känna hur skönt det är ända fram tills jag bestämmer mig för att det är dags att spruta. Jag vill inte duscha i en timme kanske mer ;)
Behöver ju inte leda till utlösning varje gång....
 
Toppen