Onanera med deoflaska

Bella

Ny medlem
Kön
Man
sitter och smeker mig just nu och det känns lite som att ha sällskap när man är här och läser samtidigt. har inget originellt att komma med. jag gillar anal onani vilket kanskr är ovanligt men inte så originellt. masserar min g-punkt med ett finger som är inne i analen. vi ses i himlen tjejer...
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Kom på att jag kan ju dela med mig om bästa tipset ifall nån inte har testat anal onani. Du ska va ren och fräsch så klart, och ha glidmedel, typ matolja eller vad som helst. Sitt med knäna högt upp. Jag brukar ha fötterna på bordet på varje sida om datorskärmen medan jag sitter i stolen. då känns det som att jag visar alltihop för alla jag chattar med och dessutom kommer man åt analen bra. massera först länge och smörj in. Använd sen långfingret. det är skönt att bara dra det in och ut precis vid knogen några gånger. tryck in det hela vägen och låt det "vispa" runt tills du känner att du når att trycka på din g-punkt. om du vill kan du ju massera klittan samtidigt, men då finns det risk att du missar själva g-punkts-orgasmen. jag lovar att du kommer att känna dig som ett sexigt kinky vilddjur och älska det!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
roll-on, som att bli slickad... det låter häärligt:p

å Bella, vilken bånge jag fick...:D[}:)]



Doc: Frågan e fri
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Stiiiiick.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har tänkt mycket på detta med deodorantflaska. Det låter ju skönt, men hur gör ni? Jag menar, det går ju inte att få bort kulan och fylla den med olja, eller gör jag något fel?
 

yelserp

Ny medlem
Kön
Man
Hej Tjorvan
ta i och bryt så lossnar kulan från flaskan
sedan är det bara att fylla flaskan och muffan :p
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Bella: Jag gillar samma som du. Att göra så framför datorn.. Är väl exhibisionist (tror jag det stavas! :p) gillar att visa upp mej... tycker det är väldigt upphetsande när jag kan visa rumpan...

Live to pump, pump to live
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Originally posted by Sexiga-Karin

Jaag onanerar ganska mycket ibland me duschen lr så pullar ja mig själv. En gång fick jag en ide jag tog en deodorant som var slut o jag fyllde den med olja. Sen så strök ja den över min saftiga fitta o vet ni vad det kändes som att bli slickad så hiimla sköönt jag garanterar att man får löpande orgasmer.
Snälla har ni fler ideer som ni kan dela me er så vill ja gärna höra
dem för jag e 16 år o jag älskar att onanera men ibland så vet man inte vad man ska göra så snälla har ni ideer ?
P.S Jag använder inte dildo (massagestavar)eller p-filmer så har ni andra tips så dela me er va inte snååla
Åhhh det med deon måste jag pröva!
Nåt annat skönt är ju att använda duschen. Om man skruvar av munstycket o sen reglerar strålen med lagom temperatur o fart o låter den massera clitoris - såååååå skönt! Bra om man är kåt och vill komma fort för mig går det för på typ 30 sek *skratt* Men också skönt att ligga i badet o leka med strålen under vattnet :D
 

mastab8r

Ny medlem
Kön
Man
[red]HETT[/red] tips!
Tack för att ni delar med er, flickor.

En fråga till Karin, Karro, Lina, Märta och andra som använt den här deo-metoden: vilken slags olja använder ni?
Nyfikna kräver svar!

~ ~ ~ ~ ~
A taste for more than vanilla. Love to play. More female playmates wanted.
Let's cum together...
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Men nu:) Det var faktiskt mycket skönare än vad jag hade kunnat föreställa mig. Väldigt likt känslan av att bli slickad:)

Bästa tipset jag fått sedan 80-talet (skruva av munstycket till duschen) Hihihihihi, äntligen en ny leksak!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Nu blir jag ju väldigt nyfiken på detta måste jag säga. Sist jag använde en deoflaska var till att öva på att trä på en kondom med munnen. Men detta låter ju helt ok, ska man behöva vänta tills deon är tom du då bara. Så många tomma deoflaskor jag har slängt, vad tänkte jag på då???
 
Kön
Man
Deo deo deo... mmmmm låter skönt! Här ärytterligare en som kommer att spara sin deo! Man måste ju testa!

Själv föredrar jag (hittills iallafall) min dildo införd bakifrån och så vill jag ligga på mage med musen på en kudde. Perfekt stimulering av mus och klitoris. Bäst är det när jag har en hård kuk att suga framför mig också... ojojojoj:p[}:)]:p[}:)]:p[}:)]:p
 
Kön
Man
Jag är alldeles precis nu på väg att testa deo-grejjen. Min fitta är alldeles plaskvåt och bara väntar på behandlingen. Ska kolla på porrfilm samtidigt och smeka bröstvårtorna med iskalla fingrar. Kan knappt bärga mig....

Trodde det skulle va skitsvårt å få bort kulan men med rexona gick det hur lätt som helst. Bara att ta en kniv och bända loss kulan som ingenting. Detta eftersom plasten runt kulan är ruskigt böjbar. Det är som om flaskan är skapt för att vi tjejer ska kunna ta bort kulan och fylla den med olja...hrmm fanns det en baktanke maybe hehehe


To heaven and back again
 
Toppen