onanera och skriva samtidigt..?

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Rödluvan är en medelålders kvinna med mkt mkt dåligt självförtroende! För att ersätta hennes blyga uppförande vid allmäna platser och med människor IRL så sätter hon sig vid datorn och gör diverse kåta Och det tänder hon på, något fruktansvärt! Jag tycker att det e sorligt om de nu e så att de flesta går på hennes metoder när det gäller att göra er alla upphetsade, men det är dock okay att fantisera!

Tack för mig, och min snabbt utförda diagnås om A.K.A Rödluvan!:D

" Sex är inte svaret. Sex är frågan. Ja är svaret!"
 
Kön
Man
jules_86:

Vad är du ute efter? Om du störs av att folk gillar onani, sex och är kåta så är du medlem i fel forum!

Jag har inga som helst problem med att Rödluvan och andra här på forumet kåtar upp mig. Tvärtom, jag tycker det är härligt att bli upphetsad av vad folk skriver.

Nej, jag känner mig inte alls sorglig att jag skriver svar och språkar med Rödluvan. Tvärtom, jag blir glad och kåtare av att ha kontakt med Rödluvan och andra härligt kåta människor på det här forumet!!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
jules_86

Vet inte ens om ditt inlägg är värt att svara på och dessutom helt uppåt väggarna fel att göra under denna tråd, men okej:

Vad du tycker och tänker om mig skiter jag faktiskt FULLKOMLIGT i. Vad jag däremot inte skiter i att du är inne och sabbar ett i övrigt mycket väl fungerande forum. Gillar du inte det som skrivs här så låt bli att komma hit helt enkelt, och låt oss som gillar det vara här.

Men du växer kanske också upp, lille vän!
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Håller med Rödluvan. Vore riktigt synd om du, Jules_86, kommer in och sabbar en i övrigt mycket välfungerande och bra tråd.
Tycker inte det är något fel alls på att göra varandra kåta via datorn och internet. Tycker du det, så har du nog hamnat i fel forum.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
mmm. Rödluvan är sååå läcker. Jag blir alltid så kåt av hennes fantasier och berättelser. Jag tycker det är riktigt skönt att läsa inläggen här och bli kåt. Runkar nog en tre-fyra gånger om dagen sedan jag hittade hit. :D

Gillar också Rödluvans bild i bara trosorna. Jag tänder nog lite extra på anonymiteten och skulle väääldigt gärna se en bild där Rödluvan smeker sig över sin våta fitta. Sedan får fantasin ta över helt.

/Shack
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
:oops: Tack tack, ni finns i mina fantasier med, mycket upphetsande att fantisera om att det står män runtomkring mig och runkar samtidigt som jag smeker mig själv. Och då är ni med, i allra högsta grad!

och även när jag skriver och onanerar samtidigt, även om det är liiite knepigt!!

Så, tack igen, jag stannar väl på detta forum då!;)
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Rödluvan,

Det här forumet vore sig inte likt utan dig. Dina kommentarer och åsikter är mogna och upphetsande !

Själv sitter jag och masserar ollonet just nu.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 
Kön
Man
Ja du måste stanna här, Rödluvan!! Jag och massor av andra trevliga, kåta karlar skulle sakna dig om du försvann ;)

Här har du en till som mer än gärna fantiserar och blir inspirerad av ditt skrivande!

Håller med Skinnfri, du har bra inlägg! Fortsätt med det Rödluvan [^]
 
H

Het_Tjej [under 18 =låst]

Gäst
måste bara skriva vad jag gör....har två pennor i fittan, så bara skaftet sticker åpp, och sitter gränsle över en stol. Gnider mej mot den så pennorna rör sig, och smeker samtidigt brösten
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Wow - Det låter härligt, Het_Tjej! Du verkar helt klart gilla att onanera och skriva samtidigt? Själv tycker jag det är så härligt, man blir riktigt kåt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm va gott!
låter sååå härligt!:p

Originally posted by Het_Tjej

måste bara skriva vad jag gör....har två pennor i fittan, så bara skaftet sticker åpp, och sitter gränsle över en stol. Gnider mej mot den så pennorna rör sig, och smeker samtidigt brösten


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
När jag läste pennor så fick jag direkt upp en bild med vässade blyertspennor (sådana gammaldags av trä). Att ha sådana i fittan....kan det vara skönt tänkte jag. Men det finns ju andra sorters pennor. Sådana som man markerar siffror på Bingolotter verkar tjocka och bra. Säkert sköna att ha i fittan i brist på annat....
 
H

Het_Tjej [under 18 =låst]

Gäst
aa, att skriva och onanera samtidigt e upphetsande...nån som vill kåtsnacka i stundens hetta? Näe, blyerts e nog inge vidarre skönt, men som tur var var det blanka tusch
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Het_Tjej

aa, att skriva och onanera samtidigt e upphetsande...nån som vill kåtsnacka i stundens hetta? Näe, blyerts e nog inge vidarre skönt, men som tur var var det blanka tusch

Hur ser du ut? Kuken är framme och jag tänker på en kåt kvinna som ligger på rygg och pullar. Brukar du ta dig på fittan när du är utomhus?
 
Toppen