Onanera sig till sömns

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Brukar onanera lite om jag har svårt att somna, ibland några gånger på raken. Inte för att jag är så kåt egentligen, men jag somnar så behagligt.

Så pojkar och flickor, fler som kan onanera sig till sömns?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
samma här, det är ju faktiskt lite uttmattande att onanera. Brukade förut i regel onanera en gång innan jag skulle somna, ibland blev det 2 om man inte somnade ändå.

Masturbation for Salvation
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Man somnar ju så gott efter en orgasm.....;)





Some play hard to get , I play hard to want
 

ThrobbinC

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Jona

Jag har nyss upptäckt att jag knappt KAN somna utan att onanera innan.

Jag upplever samma sak. Ofta bara måste jag ha en orgasm innan jag somnar. Men sedan jag sovit så är jag ofta kåt när jag vaknar (och det är inte pinkribba). Så när jag vaknar så är det bara att sätta igång och massera igen. Morgonkåthet är skönt.

Nu ska jag kolla in en MILF-film, http://www.milf-hunter-free.com/milf_hunter_sophia.html , onanera och sen knoppa in.
 

galen

Medlem
Kön
Man
aa d e helt klart skönt å onanera precis före man somnar :) ett annat bra sätt å somna på e å lyssna på stereon på lägsta volym på nån cd bara å så somnar man typ efter 3 4 låtar
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Håller med er alla...onanera innan man sover är numera ett måste, annars ligger man vaken hela natten. Men nu för tiden har det blivit så att jag inte kan somna ändå..tur i oturen..o då ligger jag o smeker mig själv tills jag kommer, ibland kan jag komma ca. 6-10ggr på en kväll o på morgonen brukar det va ungefär 3-5ggr. Finns nästan inget skönare än att vakna lite tidigare bara för att få pilla lite...

Pilla på!
Blir skönare då!
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alittlekinky

Håller med er alla...onanera innan man sover är numera ett måste, annars ligger man vaken hela natten. Men nu för tiden har det blivit så att jag inte kan somna ändå..tur i oturen..o då ligger jag o smeker mig själv tills jag kommer, ibland kan jag komma ca. 6-10ggr på en kväll o på morgonen brukar det va ungefär 3-5ggr. Finns nästan inget skönare än att vakna lite tidigare bara för att få pilla lite...

Pilla på!
Blir skönare då!

Oj! Det var inte illa...
Får du flera orgasmer på en gång då, eller onanerar du till och från i flera timmar? Får jag mer en två orgasmer på en dag så blir jag öm i den lilla tuben, och onanerar jag för länge så blir jag sliten och öm på utsidan...
Naturlig reglering där :)
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det gör jag med om jag har svårt att somna. Det är ju sjönast att använda lite olivolja, flytande smör eller annan olja. Då somnar man ännu lättare:D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det lät smetigt att ha det i sängen... Iofs så spelar det kanske ingen roll när man väl är klar och har somnat. [:p]
 
Toppen