Onanera's myCircle.tv-kanal

Status
Stängd för vidare inlägg.

Runkman

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det verkar som antalet filmer minskat, tror det var 14 förra helgen, nu är det bara 7 kvar. Har någon plockat bort dem, eller varför har de försvunnit?
Det skulle vara trevligt med fler besökare i den "hårdare" kanalen. Har alltid varit ensam där. Det har försvunnit filmer där också, nu är det bara 1 kvar.
 

Abac

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det verkar som antalet filmer minskat, tror det var 14 förra helgen, nu är det bara 7 kvar. Har någon plockat bort dem, eller varför har de försvunnit?
Det skulle vara trevligt med fler besökare i den "hårdare" kanalen. Har alltid varit ensam där. Det har försvunnit filmer där också, nu är det bara 1 kvar.
Håller med. Är alltid ensam i den hårdare kanalen. Vore skönt att runka med fler till dessa sköna spermakaskader
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det verkar som antalet filmer minskat, tror det var 14 förra helgen, nu är det bara 7 kvar. Har någon plockat bort dem, eller varför har de försvunnit?
Det skulle vara trevligt med fler besökare i den "hårdare" kanalen. Har alltid varit ensam där. Det har försvunnit filmer där också, nu är det bara 1 kvar.

Det är jag som håller på att lägga in nya. Man har bara 5 gig med utrymme så jag var tvungen att ta bort några filmer. De ersätts snart. ;)
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är jag som håller på att lägga in nya. Man har bara 5 gig med utrymme så jag var tvungen att ta bort några filmer. De ersätts snart. ;)
Tack för allt tid du lägger ner, till att börja med :)
Väljer du enhälligt eller kan man som ödmjuk användare komma med förslag och önskemål?
 

Abac

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Du far garna lagga till nagon mer pa den harda sidan. Gillar att kolla, chatta och runka
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen