Onanera's myCircle.tv-kanal

Status
Stängd för vidare inlägg.

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Bra filmer, sätter igång fantasin och njutningen :rolleyes:. Skulle vara ännu bättre om fler chattar, men länken är lite svår att hitta.
 
Last edited:

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Om man öppnar i direktlänken blir filmen väldigt liten.... men öppnar man via länken i inledningen på denna tråd verkar allt ok. Några filmer verkar vara "female friendly", fint med variation.
 

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Hoppas ngn har möjlighet att byta lite filmer i vanliga kanalen snart:cool:. Är bra blandning nu...
 

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Ja ja, ingen panik... Det är du som avgör. Ska kännas bra utan att bli en belastning... Många blir utbrända, senast en bekant för drygt 2 v sedan. Han går hemma utan minne nu.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit lite dött med nya filmer (haft fullt upp med annat), men nu har jag lagt till lite blandat nytt.

Jag funderar dock om jag ska öppna upp så alla kan lägga in filmer för som det ser ut så kommer jag ha svårt att uppdatera så mycket som jag egentligen vill.
 

olle62

Aktiv medlem
Kön
Man
Jättebra att du gjort det! Har saknat det, även om filmerna känts gamla har ändå intressanta kontakter knutits och ibland följts upp på ff...

Kan dock inte komma in på playlist...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen