Onani - med eller utan kläder?

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag kör oftast sittandes i kalsonger o t-shirt. Ibland påklätt med delvis nerdraget... Hemma kan det bli naket ibland .
 
G

Guest

Gäst
naken.. det är bara bökigt med kläder.. jag är oftast naken när jag är själv hemma i alla fall. ligger i sängen och smekar.
 

cornelia

Ny medlem
Kön
Kvinna
Allra helst naken och gärna tillsammans med min man, men självklart går det också bra att göra det ensam! [}:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det händer att det "trycker på" på jobbet... kåt, och vissa tjejer gör att jag får stånd i jeansen... Då är det klippt!! ;) Bara att dra ner brallerna på toa och runka! Vad ska man annars göra? Jag skulle bli tokig annars, det är ju så j-vla skönt, och dessutom blir man sig lugnare sen, *betydligt mer* koncentrerad på arbetet.... Borde stå i företags policy: "Vi vill ha glada medarbetare, så vi ser helst att du onanerar minst en gång per arbetsdag" :) *ler*

Men lusten blir starkare när jag gör det ofta... På grund av en viss (söt) person var jag tvungen att runka två gånger i dag, med någon timmes mellanrum... Och nu har jag stånd igen!! :p

Så svaret på frågan är: 1 gång i duschen (naken), 2 gånger på jobbet (med jeansen nerdragna), och dagen är inte över än... :p Ingen tjej hemma ikväll, hjälp! [}:)]

Baby, it's a sweet pain!
 

kileroy

Ny medlem
Ålder
37
Kön
Man
Oftast är det nog bara med byxerna vid knäna men ibland blir det naket, vilket jag faktiskt gillar bäst. det är kallt i lägenheten, så jag föredrar att ha kläderna på.
 

Kontact

Ny medlem
Kön
Man
För det mesta naken men ibland med tröja på, fast jag gillar verkligen att ligga naken i sängen lr soffan o drömma mig bort och låta händerna göra sitt :oops:
 

mart

Ny medlem
Kön
Man
att lägga sig på sängen naken, ensam med något glidmedel är ju helt klart det skönaste, men framför datorn blir det ju gärna med lite kläder kvar på kroppen.
så jag svarar 30% lättklädd och 70% naken :cool:
 

Otto

Ny medlem
Kön
Man
Det är ju skönast om man är helt naken som jag är nu. Men beroende på var man befinner sig så kanske man inte kan klä av sig allt. Men det är skönt att på en offentlig toalett ta av sig alla kläder och ta en runk!!! :D
 
Kön
Man
har precis runkat.. ska strax göra det igen.. idag är jag helt naken.. går upp i brygga och sprutar snett uppåt.. kommer otroligt mycket varje gång så jag har tid att sikta in mej så jag får det i munnen... :oops:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är ju en klassiker, vandringshistorien med den gymnasiekillen som kom hem lite pilsk till ett tomt hus.
Plockar av sej alla kläderna, lägger sej på sängen, kollar först lite på nätet och när dunderståkuken är på plats så sätter han på sej hörlurarna med lite bra musik.
Runkar kungligt med alla grepp han kan och är helt slut efter ett dundersprut.

När han fått av sej lurarna och återkommit till verkligheten - så ser han att Mamma varit inne och ställt en assiett med kex och ett glas mjölk på skrivbordet.

Häpp!
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Oftast naken, men ibland så halar jag fram kuken genom gylfen och runkar. Nackdelen är ju då att man får spruta i handen eller rakt ut på golvet istället för upp över magen. Dock har det ju hänt jag varit så kåt så jag skitit i att jag haft kläder, bara spruta ned tröja, byxor och allt...fått slänga allt i tvätten direkt efter.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
50-50, naken i sängen eller duschen (självklart) men mer eller mindre påklädd annars - beroende på situation och möjlighet/risk....
 
Toppen