Onani - med eller utan kläder?

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag gillar att onanera naken när flera män eller kvinnor tittar på både på porrbio eller nakenbad!!!
I sällskap, på lokal eller hemma med kompisar, känns det både bekvämare och mer kinky att ha T-shirt eller pikétröja på när man är naken nedtill och runkar till en bra film.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Oftast med kallingar på, vet inte varför egentligen. Är nog för att kunna skyla sig snabbt om det skulle behövas haha
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Oftast naken ibland med kalsonger, man vet aldrig vad som kan hända. Att onanera framför någon är inget problem för mig, men att kanske skulle ta anstöt att jag runkar framför dem.
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
För min del är det oftast med kläder på och bara neddragna byxor, vet inte varför mer än att det blir bökigare om man ska klä av sig varje gång lusten faller på.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Varierar beroende på humör och tillfälle.
Tror det oftast är naken i sängen, på kvällen när känslan kommer smygande. Men det har varit allt från fullt påklädd gnidande mot ett par kuddar till att jag klär upp mig och leker framför Second Life...nu när jag tänker efter så tror jag att jag stundtals blivit en onani-konstnär...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Varierar beroende på humör och tillfälle.
Tror det oftast är naken i sängen, på kvällen när känslan kommer smygande. Men det har varit allt från fullt påklädd gnidande mot ett par kuddar till att jag klär upp mig och leker framför Second Life...nu när jag tänker efter så tror jag att jag stundtals blivit en onani-konstnär...
Mmmmm onani konstnär, det fick mina tankar att skena iväg. Men egentligen så är vi nog de flesta här i-nne på forumet onani konstnärer
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Varierar beroende på humör och tillfälle.
Tror det oftast är naken i sängen, på kvällen när känslan kommer smygande. Men det har varit allt från fullt påklädd gnidande mot ett par kuddar till att jag klär upp mig och leker framför Second Life...nu när jag tänker efter så tror jag att jag stundtals blivit en onani-konstnär...

Onani-konstnär. Gillar det ordet mycket :)
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Helt naken för min del, när man är hemma. Blir att man lägger satsen på magen.. Men sen händer att man ta något ute, ta en ute runk. Så tar man fram den.. Då blir oftast man skjuter satsen rakt fram i det gröna..
 
Toppen