Onani när någon ser

D

Deleted member 68599

Gäst
Jodå spänningen ökar upp kåtheten och att runka i närheten av andra gör att att man snabbt uppnår den effekten
Har gjort detta många gånger
Mellbystrand
Värsnäs Kalmar
Helgö Växjö
Knähaken Helsingborg
Alltid när jag är på semester tex Maspalomas
Habo Ljung Lomma
Alla platser ovan funkar utmärkt ibland så bara blir det ett skönt runk ibland blir det avsugningar men upplevelsen av nakenheten stimulerar kåtheten enormt
LL
Hur är Maspalomas i förhållande till Mellbystrand ?
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Maspalomas är helt vilt bland buskarna kan precis allt hända o jag menar allt
Men fritt att vara åskådare o runka framför nån eller några som knullar
Mellby är naturligtvis inte samma utbud o man bör vara lite mer avvaktande men ibland händer det bara
Mest män som står o runkar inte så mkt knullande men helt ok soliga dommardagar
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
För några år sedan så satt jag i en solstol på altanen å blev smått kåt i värmen. Så jag fick av mig shortsen å började runka efter en stund så ser jag i ögonvrån att något rör sig och tittar dit. Jag ser då hur grannen ett äldre par står och smygtittar över häcken, tänkte först sluta men fortsatte och sprutade snart över magen. Dom stod fortfarande å tittade men nu märkte dom att jag sett dom. Dom flyttade sig snabbt bort och har aldrig sagt något om det.
 
T

Tophat

Gäst
Första gången jag och min sambo låg hånglande på en badstrand var på Maspolonas för 10 år sen på en semester på Kanarieöarna.
Vi låg nakna uppe i sanddynerna och smekte varandra och vi fick snabbt ett antal män som stod och tittade på och runkade sina kukar.
Det var spännande att se män som vart kåta och runkade och vi vet mer vågade så jag kröp ner mellan min sambos ben och började att slicka hennes fitta och ett par män kom fram och började smeka hennes bröst och jag vart stört kåt av att se män som smekte henne.
Så efter en stund så stämde jag mig bredbent över hennes ansikte och hon började att suga min kuk och jag märkte också på henne att något annat hände en av männnen hade börjat smeka hennes fitta och började att slicka den efter en stund och känslan av att veta att en man slickade hennes fitta gjorde mig sten kåt.
Jag kröp ner mellan hennes ben och la upp dom på mina axlar och började att knulla henne och samtidigt stod tre men nära hennes ansikte och runkade och jag såg hur alla tre sprutade över hennes ansikte och då kunde jag inte hålla mig längre utan jag sprutade en stor loss sperma i hennes fitta!
Och det var en härlig känsla av att ha åskådare som tittade på och vi var på stranden varje dag av våran semester och hade underbar sex med många som tittade på!!!!
 
O

OhBabe

Gäst
Första gången jag och min sambo låg hånglande på en badstrand var på Maspolonas för 10 år sen på en semester på Kanarieöarna.
Vi låg nakna uppe i sanddynerna och smekte varandra och vi fick snabbt ett antal män som stod och tittade på och runkade sina kukar.
Det var spännande att se män som vart kåta och runkade och vi vet mer vågade så jag kröp ner mellan min sambos ben och började att slicka hennes fitta och ett par män kom fram och började smeka hennes bröst och jag vart stört kåt av att se män som smekte henne.
Så efter en stund så stämde jag mig bredbent över hennes ansikte och hon började att suga min kuk och jag märkte också på henne att något annat hände en av männnen hade börjat smeka hennes fitta och började att slicka den efter en stund och känslan av att veta att en man slickade hennes fitta gjorde mig sten kåt.
Jag kröp ner mellan hennes ben och la upp dom på mina axlar och började att knulla henne och samtidigt stod tre men nära hennes ansikte och runkade och jag såg hur alla tre sprutade över hennes ansikte och då kunde jag inte hålla mig längre utan jag sprutade en stor loss sperma i hennes fitta!
Och det var en härlig känsla av att ha åskådare som tittade på och vi var på stranden varje dag av våran semester och hade underbar sex med många som tittade på!!!!
Så hett! Måste ha varit en underbar känsla!
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Var själv runt där och kikade. Det är rätt intressant faktiskt. Man går runt, runt och spanar och så ser man en grupp människor stå i en klunga. Oftast män. Går närmare och typ 10-12 män med ståkuk som står och runkar och tittar på ett par eller några som har sex. Fascinerande på nåt vis :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min styvsyster kom på mig när jag var femtonår hon vara bara trettonår min lillasyster blev kåt. Vi började onanera tillsammans vi smekte aldrig varandra tyckte bara det var roligt att ha en skön stund tillsammans. Detta höll på i något år och det var länge sedan. Pinsamheter vet jag inte alla gör det ju mer eller mindre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag just hade flyttat hemifrån hade jag en granne som hade sex hördes genom väggen.
En dag bjöd hon in mig hon var ensamstående.
Jag vet att jag kan var högljudd ibland förra grannen klagade, har du hört något.
Ja men jag blev bara kåt.
Du kan få se mig naken men samlag vill jag inte ha. Det blev så att vi blev vänner onanerade tillsammans i ett halvår sedan flyttade hon,
Grannen tyckte det var roligt att en ung kille kunde tände på en gammal tant.
 

BigboyGBG

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar att visa upp mig på porrbio, blir verkligen tvärkåt av det. Sitter gärna öppet med kuken i högsta hugg. Bäst blir det såklart om man stöter på någon likasinnad så man runkar och ev. suger varandra inför åskådare.
Sitter jag i privat bås lämnar jag dörren oftast en bit på glänt för att underlätta att man blir sedd.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Älskar att visa upp mig på porrbio, blir verkligen tvärkåt av det. Sitter gärna öppet med kuken i högsta hugg. Bäst blir det såklart om man stöter på någon likasinnad så man runkar och ev. suger varandra inför åskådare.
Sitter jag i privat bås lämnar jag dörren oftast en bit på glänt för att underlätta att man blir sedd.
Läckert! Jag besöker också porrbio i Gbg ibland. Oftast på Hisingen, men ibland även 2:a Långgatan
 
D

Danskan

Gäst
Da jag var 12-13 blev jag runkat av en mogen killa uta da det offentliga toa vi villa anvenda var avstängt. Det var ganska bredvid en väg i det centrale Köpenhamn. Da jag var nära ett sprut, kom två teenpojker på min alder, jag sprutade mens dom skratttade. Pensamt men en ganska intens orgasm.
 
Last edited by a moderator:
Toppen