Onani när någon ser

M

Milf94

Gäst
Jag är ju exhibitionist ut i fingerspetsarna.
Så för min del får andra gärna se på, dels tänder jag på det. Sen är det väldigt fint med nakenhet o se när någon njuter.
Mina föräldrar är naturister, så för mig och min familj är nakenhet helt naturligt.
Precis som onanin och sex, naturligt o skönt och bättre om man inte är själv.

Men jag förstår o vet att alla inte är såna. Så finns dom som tycker det är jobbigt min öppenhet.

Så många sköna stunder som jag bjudit på

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är ju exhibitionist ut i fingerspetsarna.
Så för min del får andra gärna se på, dels tänder jag på det. Sen är det väldigt fint med nakenhet o se när någon njuter.
Mina föräldrar är naturister, så för mig och min familj är nakenhet helt naturligt.
Precis som onanin och sex, naturligt o skönt och bättre om man inte är själv.

Men jag förstår o vet att alla inte är såna. Så finns dom som tycker det är jobbigt min öppenhet.

Så många sköna stunder som jag bjudit på
Vi verkar ha väldigt lika bakgrund och inställning...kul.

R

Reborn

Gäst
Har ju blivit påkommen av tjejer man haft, men bara positivt när dom upptäckt mig:)

Sen av ett ex som skulle kom hem, had eloge glömt det och satt där i soffan med kuken i handen o porr på mobilen.
Blev dock inga ord kring detta.
Jag fixar kaffe sa hon, gick ut i köket.
Jag tog på brallorna o gick på toa.

Lite stelt, men inte mer än så

Tfg

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har hänt ett antal gånger, i verkliga livet och på Skype. Mest minnesvärda för några år sen, med tre tjejer härifrån Skåne..

Calle66

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att visa upp mig som alla som sett mig på qruiser med samma namn som här vet.
Sände även en del på cam4 förr.

I trädgården där jag alltid är naken så har ett flertal sett mig med hård kuk, ofta med kukring, men kanske inte så många som sett mig runka, bara några få förbipasserande (men garanterat grannarna). :oops:
Några har stannat till och kollat, några har tagit en extra sväng runt kvarteret.

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Att vara naken i solen när nån ser. Personen väljer att stanna titta..man blir hård..låtsas som man inte ser sin åskådare.. Någon som upplevt detta..sex eller onani?
Ofta hemma, eller på andra privata platser. Med tjejen och/eller tjejer. Aldrig framför okända människor offentligt., Skulle helt ärligt inte ta det bra om det hände när jag var ute offentligt. Oavsett om jag är på en strand eller annan plats. Sätter en kille igång och runkar på såna platser skulle jag gå fram och snällt be honom sluta. Blir det inte slut på det då blir det poliser om de finns nära, är de inte nära blir det alternativ två. Skulle vara mer lugn om det var en tjej för jag skulle inte bli lika äcklad, men målet hade varit detsamma. Finns en tid och plats för allt. Folk som inte bett/vill att se dig onanera, skall inte behöva se det.

mikkis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att visa upp mig som alla som sett mig på qruiser med samma namn som här vet.
Sände även en del på cam4 förr.

I trädgården där jag alltid är naken så har ett flertal sett mig med hård kuk, ofta med kukring, men kanske inte så många som sett mig runka, bara några få förbipasserande (men garanterat grannarna). :oops:
Några har stannat till och kollat, några har tagit en extra sväng runt kvarteret.
Önskar jag bodde i närheten.. skulle titta flera ggr om dan

okejåvahär

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om jag har skrivit här i tråden förut, men jag har haft exhibitionistiska drag till och från. En period hängde jag mycket i ett chattrum där jag brukade camma och tände rejält på att visa upp mig då.

Jag har nog kvar de tendenserna fortfarande, men är lite mer selektiv med att visa upp mig i dag. Delvis för att jag är försiktigare med min identitet (är ändå vuxen och har ett jobb liksom), och dels för att jag generellt försöker vara mer selektiv med vem jag interagerar sexuellt med än när jag var yngre. Då räckte det liksom med att få vara sexuell med nån vem som helst nästan. I dag känner jag mig ganska tom efteråt om jag inser att jag gjort saker med nån jag egentligen inte klickade med bara för att få vara sexuell.

Toppen