Onani prat med en kvinna

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände mig förra sommaren 2020.
Jag hade träffat en kvinna en tid vid hade bra sex kunde prata om det mesta, vi kom in på onani. Berättade att ibland kunde jag runka i flera timmar, Hon berättade att hon hade onanerat som längst i tjugo minuter och kommit tre gånger. En stav använde hon aldrig smekte sin klitta med fingrarna tyckte hon var bäst. Då förstod jag att kvinnor vill ha de avklarat lång runk som vi killar njuter av gör inte kvinnor. Det är väl olika hur lätt de har att komma men tror inte att en kvinna håller på mer än en halvtimme.
Fast för en man att komma tre gånger under tjugo minuter tror jag inte många klarar av.
Själv har jag fått fyra på en timme sista gången jag kom sprutade jag bara någon droppe var totalt tom. Detta var länge sedan åldern tar ut din rätt att få upp den fyra gånger under en timme skulle jag nog inte klara av nu.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi är olika här. Ibland är det ett snabbt och då oftast, för mig, en kort rysning till orgasm.
Ibland sitter jag i flera timmar, ofta på Second Life, och onanerar på flera olika sätt. Använder olika leksaker för att "edga" mig och hålla mig uppe på vågen så länge det går. De orgasmerna är galet intensiva hårda och dränerar mig på ett bra sätt.
Sen håller jag med din tjej där, penetrationen i sig är inte den stora grejen för orgasm för mig. Det är stimulans runt clitoris, låren, brösten och kroppen som gör det....undantaget analt, penetration analt med clitoris-smek ger underbara orgasmer för mig...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta hände mig förra sommaren 2020.
Jag hade träffat en kvinna en tid vid hade bra sex kunde prata om det mesta, vi kom in på onani. Berättade att ibland kunde jag runka i flera timmar, Hon berättade att hon hade onanerat som längst i tjugo minuter och kommit tre gånger. En stav använde hon aldrig smekte sin klitta med fingrarna tyckte hon var bäst. Då förstod jag att kvinnor vill ha de avklarat lång runk som vi killar njuter av gör inte kvinnor. Det är väl olika hur lätt de har att komma men tror inte att en kvinna håller på mer än en halvtimme.
Fast för en man att komma tre gånger under tjugo minuter tror jag inte många klarar av.
Själv har jag fått fyra på en timme sista gången jag kom sprutade jag bara någon droppe var totalt tom. Detta var länge sedan åldern tar ut din rätt att få upp den fyra gånger under en timme skulle jag nog inte klara av nu.
Med åren tycker jag det tar längre tid att nå orgasm. När jag som ung runkade så kunde jag spruta inom minuten. Nu kan det ta 20-30 minuter innan jag kommer och ibland blir det inget alls, då kuken slaknar efter att blivit stimulerad för länge. När jag var ung fick man också lära sig hur viktigt förspelet är för kvinnan. Min fru hade ofta svårt att nå orgasmen under många år. På senare tid har vi ändrat metod så att hon i ett tidigt skede onanerar medan jag knullar henne från sidan. Nu får hon 3-4, ibland 5 orgasmer på rad vilket aldrig hände förut. Hon behövde inga långa förspel, men det förstod vi (jag) inte förut.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vi har inte samlag längre men vi onanerar tillsammans fortfarande. Vi bor i samma område men hon vill inte ha samlag med mig eller någon annan. Ibland vill hon jag skall slicka till orgasm, det gör jag gärna att skicka en fitta och höra kvinnan njuta är nästan lika skönt för som för partnern.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu vill hon ha en trekant jag skulle ha sex med någon av hennes vänninor hon skulle titta på och onanera själv. Det kommer aldrig att hända även om vi inte har samlag längre så tycker jag väldigt mycket om henne, kärlek kanske är ett för stärkt ord men väldigt nära.
 

Nisse53

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade min fru frågat mej, om jag hade velat ha sex med en annan kvinna, så hade jag inte tvekat en sekund. Min fru o jag har inte haft sex på snart 9 år. Hon är inte bra där nere.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hade min fru frågat mej, om jag hade velat ha sex med en annan kvinna, så hade jag inte tvekat en sekund. Min fru o jag har inte haft sex på snart 9 år. Hon är inte bra där nere.
Så tråkigt. "Inte bra där nere" menar du då medicinskt eller att hon inte levererar vad du önskar?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände mig förra veckan bor nu på ett hem. Det finns en kvinna här som sade till mig att hon hade varit här inne och även hitta några sexnoveller jag skrivit. Porr tittade hon inte på men läsa noveller gjorde hon gärna medans hon onanerade. Gillade det jag skrivit frågade om allt hänt.
Nja svarade jag en del är sanning men har väl brett på lite. Någon gång ville hon att vi ska onanera tillsammans, hon sade att har förstått att du gillar buskar jag har aldrig rakat mig men jag en speciell hårborste till håret där nere. Vet inte om något kommer att hända, att vill ligger men varandra tror jag inte. Tror inte hon vill bli mamma nu igen, tror inte hon kan heller hon borde var i eller gått igenom klimakteriet med tanke på hennes ålder.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pratar med samma kvinna berättade att hon hade smekt sig själv hela livet, förstod när hon var åttaår vad hon gjorde när hon fick sin första orgasm. En sak hon kom in på var vid vilken tid jag onanerade. Själv så var det ofta på kvällen men nästan varje morgon i badrummet. Duschen var en favorit när det hade köpt el-tandborstar brukade hon smeka sig med sin storebrors borste. Tyckte det var okey eftersom hon hade upptäckt att hennes bror luktade på hennes trosor rätt ofta när han runkade.
Gjorde det ofta han brukade gå in i badrummet efter henne på morgonen.
Jag undrar när ni gör det själv är det någongång på förmiddagen för det mesta.
Men gör det när andan faller på och man har tid.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Pratar med samma kvinna berättade att hon hade smekt sig själv hela livet, förstod när hon var åttaår vad hon gjorde när hon fick sin första orgasm. En sak hon kom in på var vid vilken tid jag onanerade. Själv så var det ofta på kvällen men nästan varje morgon i badrummet. Duschen var en favorit när det hade köpt el-tandborstar brukade hon smeka sig med sin storebrors borste. Tyckte det var okey eftersom hon hade upptäckt att hennes bror luktade på hennes trosor rätt ofta när han runkade.
Gjorde det ofta han brukade gå in i badrummet efter henne på morgonen.
Jag undrar när ni gör det själv är det någongång på förmiddagen för det mesta.
Men gör det när andan faller på och man har tid.
Läcker kvinna. Vilken tur du har som får sådana givmilda kvinnor på boendet. Hoppas ni får till sköna onanistunder framöver...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Läcker kvinna. Vilken tur du har som får sådana givmilda kvinnor på boendet. Hoppas ni får till sköna onanistunder framöver...
Vi har inte onanerat tillsammans ännu, tror inte hon vill det är sådant man gör ensam säger hon. Att prata om det går bra även om hon sänker rösten och ibland blir lite generad. Fast för att vara en kvinna 50+ är hon väldigt öppen. Vi kommer nog aldrig längre än till samtal, räcker bra för mig samlag och sådant vill vi kanske båda ha men inte med varandra. Vi har inte de känslorna för varandra.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är mer att hon känner sig klar med sex. Hur man nu kan bli det.
Det är fortfarande något man behöver hjälp med att reda ut. Någon psykologisk spärr som ska lösas. Man är inte ensam i ett förhållande, så man bör ta hänsyn till varandras behov. Då kan inte den ene bara stänga till för den andre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu i helgen hade vi en fest gamla arbetskamrater. Vi började prata kanske gjorde alkoholen lite till men någon ställde frågan hur många kvinnor som rakade sig mellan benen eller gick utan trosor.
Till min förvåning var det många som sade att de kunde svara men inte visa. Vi hade ju duschar omklädningsrum en gymnastik hall på arbetet så många kvinnor hade val sett varandra nakna. Det var inte så många som rakade sig, men nästan alla hade testat det någon gång. Trosor använde de flesta några hade kanske inte på sig trosor med hade mig sig ett eller två par.
Fanns även en gemensam bastu där kunde man ibland få se någon kvinnas bröst men mer vill de inte visa där. Vi men hade inga problem med att sitta nakna kan var en anledning till att inte så många kvinnor bastade.
 
Toppen