Onani prat med en kvinna

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nu i helgen hade vi en fest gamla arbetskamrater. Vi började prata kanske gjorde alkoholen lite till men någon ställde frågan hur många kvinnor som rakade sig mellan benen eller gick utan trosor.
Till min förvåning var det många som sade att de kunde svara men inte visa. Vi hade ju duschar omklädningsrum en gymnastik hall på arbetet så många kvinnor hade val sett varandra nakna. Det var inte så många som rakade sig, men nästan alla hade testat det någon gång. Trosor använde de flesta några hade kanske inte på sig trosor med hade mig sig ett eller två par.
Fanns även en gemensam bastu där kunde man ibland få se någon kvinnas bröst men mer vill de inte visa där. Vi men hade inga problem med att sitta nakna kan var en anledning till att inte så många kvinnor bastade.
Det verkar ha varit en trevlig fest med tidigare arbetskamrater.
Så öppenhjärtliga och frispråkiga kvinnor har jag aldrig varit med om. Jag får bara fantisera om de är rakade eller ej och om de har trosor på sig.
När det gäller gemensam bastu så har jag uppfattat det som att kvinnor aldrig bastar nakna utan vill svepa en handduk om sig eller/och ha badkläder på. Det gör de väl oftast i skilda bastu i badhus också enl vad frun berättat. När hon har varit på badhus när barnen var små, så satt de aldrig nakna där...
Självklart tror jag det skrämmer bort kvinnorna om det sitter ett gäng karlar spritt nakna. Hade de också haft ett par badbyxor på sig så hade det garanterat varit fler kvinnor i bastun.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det var mest de yngre kvinnorna som öppnade sig. Jag har basta gemensam på andra ställen både män och kvinnor nakna.
Men det är väl en sak se sina arbetskamrater nakna är kanske lite att ta i, man träffar dem varje dag. Har väl haft några som fantasi när jag runkat.
 
Toppen