Online just nu 21-01-08

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu verkar det vara 24 stycken online. Finns det ingen som har en hand ledig till att skriva med;):)
 

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
snäckan, ge din våta fitta nu. känn efter med några fingrar och berätta hur det känns.

jag börjar dra några tag på en väldigt hård också nu...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
snäckan, ge din våta fitta nu. känn efter med några fingrar och berätta hur det känns.

jag börjar dra några tag på en väldigt hård också nu...


Ta det lugnt joe - din kåtbock:cool: Just nu cirklar mitt ena långfinger runt mina bröstvårtor... skööönt:p
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
snäckan, ge din våta fitta nu. känn efter med några fingrar och berätta hur det känns.

jag börjar dra några tag på en väldigt hård också nu...


Ta det lugnt joe - din kåtbock:cool: Just nu cirklar mitt ena långfinger runt mina bröstvårtor... skööönt:p


ååååååååååååååååååh jaaaaaaaaa snäckan är dom styva:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Styva och känsliga för beröring... Riktigt skönt att låtsas att mitt långfinger är din tunga:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jaaa cirklar runt dina styva vårtor och blåser lite på dom o suger in dom

Känns lite kluvet att hoppa mellan olika trådar:) Skall vi hålla oss till denna:p Dina läppar känns så sköna runt mina styva bröstvårtor mmmmm skööönt!!!
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaaaaaaa särar dina blygdläppar smeker din klitoris känner hur den blyr styv av min beröring
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
...ser till att du lägger dig på rygg... Gränslar över din mage och gnider mig mot dig samtidigt som jag flyttar mig neråt tills jag känner ditt stånd mot min klitoris... mmmmmmmm sååå skööönt... Vill sitta så här lääänge!!!
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Känner hur du gnider ditt blöta sköte mot mig ..Jag greppar dina bröst och smeker dom samtidigt
 
Toppen