Online just nu 21-01-08

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag lägger dig på rygg och sära dina ben kysser lårens insidor och känner värmen från ditt väntande sköte låter tungan tränga in mellan blygdläpparna tills jag känner din styva klitoris
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Stopp och belägg[}:)] Det är jag som har kommandot här...

Jag vill att du ligger kvar på rygg medan jag höjer mig så att ditt ollon leker i min kåta fittöppning mmmmm

Nu är jag så kåt att jag rider på min hand med ena fingret långt in i aftonsången;):p
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja snäckan låt min dstyva kuk komma in i din längtande fitta sätt dig försiktigt ner och ge dig ut i trav så att jag fyller din trånga fitta kännerhur du stöter din klitta mot mitt blygdben
runkar min kuk med långa drag och blottar ett glansigt ollon:love::p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmmm!!! Bilden av dig när du runkar din kuk gör mig galen av kåthet...

Känner hur ditt ollon tränger in i min längtande fitta...sakta sakta... åååh sååå kåååt jag är nuuuu...
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Ååååååååååååh jaaaaaa känner hur du rider mig du suger av mig med din våta fitta drar dig intill mig och kysser dig djupt





kååååååååååt mmmmmmmmmmmm
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Drar mig ur dig och känner ditt ollon trycka mot min fittöppning...sååå skööönt mmmm

Rider snabbare och snabbare på min hand just nu... den som kunde höra hur det låter skulle höra hur det plaskar...sååå kååt

Vill att du knullar mig nu... hårt.. fort... nuuuuuuuuuu
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Vänd dig om snäckan ställ dig på alla fyra framför mig och svanka så kommer jag med min stenhårda kuk och styr in den i din kärleks grotta så att du skriker högt knullar dig fortare och fortare
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nix! Vänder mig inte om på alla fyra om det inte finns någon annan under mig[}:)];)

Väntar med spänning på att någon anmäler sig:p Nu skulle jag vilja sluta mina hungriga läppar runt en kåt kuk...drägglar...
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
avbryter och ger snäckan en kyss och lite smek...

man ska inte ha sååå bråttom ;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Neee?
Hoppla hoppla .....jag bara gav snäckan en iskall ramlösa i pausen ju! :cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
avbryter och ger snäckan en kyss och lite smek...

man ska inte ha sååå bråttom ;)


Now where talking! Nu går jag gärna upp på alla fyra:p Frida A under mig på rygg... stånd bakom mig...

Ser i dina ögon att du längtar Frida...
 
Toppen