Oskuld

Baggen

Medlem
Kön
Man
Hade inte gjort det om jag var du. Finns någon kvinna där ute som gillar dig, det kan jag lova. Om du måste bli av med din oskuld så är det inte så svårt fixat :)

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Många verkar vara inne på min linje. Hellre oskuld än knulla bara för sakens skull.

Första gången för mig var jag 18, hon 19. Första gången för henne också. Vi hade varit tillsammans i två månader, och ett antal gånger legat nakna tillsammans, smekt varann m.m. Vi hade givit varandra orgasmer. Vi hade inte planerat det, men vi båda hade ju på känn att vi skulle ta oskulden för varann. Så en dag när hon sov över hos mig tog hon steget och sa att hon hade fixat kondomer, och halade fram en. Jag var glad att jag hade lattjat lite med kondomer tidigare, för nu hade jag lite koll och den åkte på smidigt. :)

Det hela gick såklart lite osäkert, men vi fick orgasm bägge två och det var helt underbart på alla sätt. Jag har fortfarande som princip att aldrig älska med någon jag inte älskar, och tror inte jag kommer ändra inställning heller.

Som 16-17-åring störde det mig att vara oskuld, speciellt när kompisar pratade om alla sina ligg och sådär. Men jag hade en övertygelse om att jag ville spara mig till någon jag älskade, och det blev också ett minne för livet.

Beträffande ditt löfte kan man väl säga att du begått misstaget när du avgav löftet. Jag kan tyvärr inte säga vad som är rätt eller fel i den situation du nu har hamnat i.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Hej, jag hade aldrig sex med en hora i Holland, min oskuld ska bort när jag hittar någon jag gillar.
Fan vad dum jag var som tänkte förlora min oskuld med något hora. Läst allas kommentarer.

Tack så mycket.
 
Toppen