Påkommen av mamma

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Det här hände på 70 talet och jag var 13 år. Hela min barndom så bastade och duschade vi alltid tillsammans hela familjen och inget konstigt med det. Min syster som var 1 år äldre än mig slutade dock med det när hon var 12-13 år så henne såg jag aldrig naken efter det men det som hände var att Mamma å Pappa å jag bastade å jag tror det var en av dom första gångerna jag tänkte på sex och började få stånd givetvis såg dom det och Pappa skrattade å sa att jag började bli stor man nu. Han fortsatte med att fråga vad jag tänkte på och om jag visste hur jag kunde göra, jag skämdes ju så jag visste inte vad men han visade på sig själv hur han runkade och efter en stund så fick han hjälp av Mamma som runkade tills han sprutade, hela tiden satt jag och såg storögt på och min lilla kuk stod rakt upp mot magen. Hon frågade då om hon skulle hjälpa mig också och flyttade samtidigt upp så hon satt bredvid mig och tog tag i min kuk och började runka försiktigt sa samtidigt att jag fick ta på hennes bröst om jag ville, jag hann inte mer än lägga min hand på hennes bröst innan det gick för mig det var en fantastisk känsla som jag nog aldrig känt efteråt. Efter det blev det fler gånger tillsammans i bastun men aldrig annat än runk.
Så härligt! Fantiserar ofta om att ha det helt öppet med nakenhet och sexualitet…kunna sitta naken i en bastu tex med tjejens föräldrar låta kåtheten smyga sig på och inte behöva dölja eller skämmas, kanske kommer tjejen in och så har man har hett sex framför hennes föräldrar som inte tycker det är konstigt…

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Så härligt! Fantiserar ofta om att ha det helt öppet med nakenhet och sexualitet…kunna sitta naken i en bastu tex med tjejens föräldrar låta kåtheten smyga sig på och inte behöva dölja eller skämmas, kanske kommer tjejen in och så har man har hett sex framför hennes föräldrar som inte tycker det är konstigt…
En fyrkant? ;)

calle34

Aktiv medlem
Satt ofta hos en kompis med hans mamma bredvid mej och jag kommer ihåg vi fick låna nån typ hår sak som antagligen vibrerade lite för minns jag satt med den utanför byxorna flera gånger tills man sprutade kommer ihåg hon alltid log när hon såg det hade blivit blöt genom byxorna .

Toppen