påkomna

marlboro

Medlem
Kön
Man
detta hände i dom kåtaste tonåren. Jag och min dåvarande flickvän hadde varit ute i familjens stuga över helgen, nykära som vi var så var det en bra tillflyktsort för spännande lekar, på söndagen när vi skulle hem så missade vi bussen då sl bytte till sommartidtabell denna helg, bussarna ute i sorunda går inte så offta så det var vackert till att vänta två timmar på nästa buss eller gå tre km tillbaka till stugan, vi väntade, jag gick bakom busskuren för att pinka och hittade där en aktuellrapport som jag började bläddra i, fick snart sällskap av damen vi började läsa högt för varandra ur novellerna och blev kåta Anna gned sig mellan benen innanför chortsen medan jag mer vågat tog fram "han" och började runka, anna tog raskt min lem i munnen och började suga av mej medans jag fick av henne byxorna och smekte hennes kön, vi tog med oss kläderna och gick lite längre in i skogen där jag satte mej på en stubbe och hon i mitt knä, vi han färdigt och hon satt kvar på mej när det gick förbi ett par i vår egen ålder på en stig vi inte sett bara ett par meter från oss både tjejjen och killen klappade händerna när dom gick förbi, och där satt vi, bara att kasta på sig kläderna när dom passerat och knata ner till bussen, liiiite pinsamt att vi skulle med samma buss.

sputnik

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle känna mig stolt och vinka till bara till bara.... undrar om dem gömde sig och såg allt ända från början.... hur gamala var ni? var det första gången för er?

marlboro

Medlem
Kön
Man
17 bast var vi båda, och det måste varit etthundratrettielfte gången vi hadde sex, året efter hadde jag körkort hehe ....*ler* det hände mycket i den bilen, samma tjejj faktiskt, vi hadde varit på bilsemester med polarna fyra bilar totalt, inte mycket sex hadde det blivit då vi sov i campingstugor tält eller i bilarna, men när vi på hemvägen skildes åt så stanna jag för att tanka, det regna som f-n och amazon är inte känd för att ha bästa kupefläktarna, så när jag betalat och hoppar in i "dimman" så har damen i fråga regnkläder på sig, jag undrade varför och hon knäpper upp och visar sig vara naken, snabbt som fan kör jag undan från pumparna och parkar sen vart det "äkta svensk påsättning i baksätet" tills det knacka på rutan, jag hadde parkat för påfyllnings rören till pumparna, det var bara slita på sig första bästa trasa och köra åt sidan, då hoppar damen ut och går in på macken för att låna toan iklädd bara en regnrock... satan vad kåt jag var när hon kom tillbaks, sitta där och veta att min dam är nästan näck inne på macken.
Sen vart det göka på en enslig skogsväg där ingen störde

live to ride!

marlboro

Medlem
Kön
Man
nope Biff .. var en tonårskärlek, vi höll ändå ihop länge för att vara tonåringar, tre år tror jag

live to ride!

marlboro

Medlem
Kön
Man
ja sen man kom till detta forum så inser jag att dessa händelser inte är särskilt pinsamma

live to ride!

Toppen