detta hände i dom kåtaste tonåren. Jag och min dåvarande flickvän hadde varit ute i familjens stuga över helgen, nykära som vi var så var det en bra tillflyktsort för spännande lekar, på söndagen när vi skulle hem så missade vi bussen då sl bytte till sommartidtabell denna helg, bussarna ute i sorunda går inte så offta så det var vackert till att vänta två timmar på nästa buss eller gå tre km tillbaka till stugan, vi väntade, jag gick bakom busskuren för att pinka och hittade där en aktuellrapport som jag började bläddra i, fick snart sällskap av damen vi började läsa högt för varandra ur novellerna och blev kåta Anna gned sig mellan benen innanför chortsen medan jag mer vågat tog fram "han" och började runka, anna tog raskt min lem i munnen och började suga av mej medans jag fick av henne byxorna och smekte hennes kön, vi tog med oss kläderna och gick lite längre in i skogen där jag satte mej på en stubbe och hon i mitt knä, vi han färdigt och hon satt kvar på mej när det gick förbi ett par i vår egen ålder på en stig vi inte sett bara ett par meter från oss både tjejjen och killen klappade händerna när dom gick förbi, och där satt vi, bara att kasta på sig kläderna när dom passerat och knata ner till bussen, liiiite pinsamt att vi skulle med samma buss.