Pensionär med vidgade känslor

Storpo

Aktiv medlem
Hej på er.

Jag är en 65-årig nybliven (och nyseparerad) pensionär och ny här på Onanera.se

Har en sak jag vill ”kolla” med er:

Har i hela mitt vuxna liv varit straight, alltid kollat straight-porr. De senaste åren har jag dock känt en större lust för bi-porr och då främst när en man OCH en kvinna suger kuk. Jag blir helt enkelt råkåt av att se det. Drömmen är att själv, tillsammans med en gärna äldre kvinna, få suga upp en kuk riktigt hård för att sen få den att spruta över oss båda. Jag är inte intresserad av att knulla en man eller bli knullad av en man, bara oral-sex, gärna tillsammans med mannens fru.

Finns det fler här på forumet som delar detta intresse?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hej på er.

Jag är en 65-årig nybliven (och nyseparerad) pensionär och ny här på Onanera.se

Har en sak jag vill ”kolla” med er:

Har i hela mitt vuxna liv varit straight, alltid kollat straight-porr. De senaste åren har jag dock känt en större lust för bi-porr och då främst när en man OCH en kvinna suger kuk. Jag blir helt enkelt råkåt av att se det. Drömmen är att själv, tillsammans med en gärna äldre kvinna, få suga upp en kuk riktigt hård för att sen få den att spruta över oss båda. Jag är inte intresserad av att knulla en man eller bli knullad av en man, bara oral-sex, gärna tillsammans med mannens fru.

Finns det fler här på forumet som delar detta intresse?
Jag är lika som du. Dock inte separerad.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej på er.

Jag är en 65-årig nybliven (och nyseparerad) pensionär och ny här på Onanera.se

Har en sak jag vill ”kolla” med er:

Har i hela mitt vuxna liv varit straight, alltid kollat straight-porr. De senaste åren har jag dock känt en större lust för bi-porr och då främst när en man OCH en kvinna suger kuk. Jag blir helt enkelt råkåt av att se det. Drömmen är att själv, tillsammans med en gärna äldre kvinna, få suga upp en kuk riktigt hård för att sen få den att spruta över oss båda. Jag är inte intresserad av att knulla en man eller bli knullad av en man, bara oral-sex, gärna tillsammans med mannens fru.

Finns det fler här på forumet som delar detta intresse?
Känner igen det helt och hållet.
Har också på senare år blivit otroligt kåt på att suga kuk.. en riktigt stor kuk.. en BBC vore drömmen.
Tänder inte på män, men stora kukar tänder mig nåt så inni…
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis.
Tanken att få runka en stor hård kuk, slicka ollonet och ta den i munnen, suga den i långa djupa drag.. riktigt dyrka den och suga länge.. känna hur den börjar rycka och till slut ta den varma sperman i munnen..
Det gör mig så kåt..
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Hej, jag är också pensionär sedan 7 år. Har lång tid umgåtts med par och tycker och känner som du.
Man tänder på kvinnor och stå kukar. Jag har haft förmånen att träffa flera par där de har uppskattat att jag också suger killen, väldigt mysigt. Har också märk att fler kvinnor än man tror tänder extra på att se sin man bli sugen av en i mitt fall "gubbe". Jag önskar dig all lycka i ditt sökande efter sköna stunder och kan varmt rekommendera par.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är pensionär sedan drygt två år. Slutade jobba lite i förtid....
Jag smakade kuk första gången för ca 20 år sedan. Har sedan dess träffat ett flertal, men behållit två runkkompisar som jag träffat flera ggr.
Bäst gillar jag att bli avsugen, mer än att själv suga. Och helst bli avsugen till sprut där mottagaren tar hela min sats och sväljer. Inte intresserad av anala samlag med män. Tyvärr verkar det som att 'alla' killar/män förutsätter att man vill sätta på/bli påsatt.... Lite tråkig utveckling.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är pensionär sedan drygt två år. Slutade jobba lite i förtid....
Jag smakade kuk första gången för ca 20 år sedan. Har sedan dess träffat ett flertal, men behållit två runkkompisar som jag träffat flera ggr.
Bäst gillar jag att bli avsugen, mer än att själv suga. Och helst bli avsugen till sprut där mottagaren tar hela min sats och sväljer. Inte intresserad av anala samlag med män. Tyvärr verkar det som att 'alla' killar/män förutsätter att man vill sätta på/bli påsatt.... Lite tråkig utveckling.
Ja det är ofta en jäkla fixering vid analt. Själv gillar jag inte alls ens när det börjar kelas eller smekas på kroppen. Det är bara kuken som är intressant för mig :)
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är pensionär sedan drygt två år. Slutade jobba lite i förtid....
Jag smakade kuk första gången för ca 20 år sedan. Har sedan dess träffat ett flertal, men behållit två runkkompisar som jag träffat flera ggr.
Bäst gillar jag att bli avsugen, mer än att själv suga. Och helst bli avsugen till sprut där mottagaren tar hela min sats och sväljer. Inte intresserad av anala samlag med män. Tyvärr verkar det som att 'alla' killar/män förutsätter att man vill sätta på/bli påsatt.... Lite tråkig utveckling.
Känns som att vi har väldigt lika erfarenhet, kanske har du träffat lite fler och sugit lite mer.
Skulle jag tvingas välja så blir det absolut avsugning framför att själv suga, men visst är det ganska mysigt att ge sig i kast med en hård fin kuk, och få den att mjukna? Även för mej är analt helt ointressant.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Hej på er.

Jag är en 65-årig nybliven (och nyseparerad) pensionär och ny här på Onanera.se

Har en sak jag vill ”kolla” med er:

Har i hela mitt vuxna liv varit straight, alltid kollat straight-porr. De senaste åren har jag dock känt en större lust för bi-porr och då främst när en man OCH en kvinna suger kuk. Jag blir helt enkelt råkåt av att se det. Drömmen är att själv, tillsammans med en gärna äldre kvinna, få suga upp en kuk riktigt hård för att sen få den att spruta över oss båda. Jag är inte intresserad av att knulla en man eller bli knullad av en man, bara oral-sex, gärna tillsammans med mannens fru.

Finns det fler här på forumet som delar detta intresse?
Jag känner igen det helt och hållet. Fast längtan efter att få ha sex med en kille har dykt upp genom hela livet. Jag har aldrig varit kär i någon kille men just att få ha sex med en kille är så starkt i mig. Jag tittar nästan uteslutande på gayporr. Ja jag längtar jättemycket. Hoppas att du får chans att njuta av en kille någon gång.
 
Toppen