Pensionär med vidgade känslor

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Själv har jag nog innerst inne alltid varit nyfiken på kuk, men eftersom jag (hittills i alla fall haha) endast varit attraherad av bystiga kvinnor, så fick den delen liksom aldrig utvecklas i yngre dagar. När jag var pöjk var vi några grabbar som alltid lekta med våra snoppar ihop, runkade och sög varandra. Lite så känner jag nu vid +40 också, att det liksom är härligt att män kan leka med sina kukar, runka och suga varandra och ha skönt ihop! Och det utan relation eller attraktion i övrigt, bara fokus på kukarna liksom.

Älskar att flera pensionärer/äldre här skriver att de hellre blir avsugna än suger själva. I min jakt på en bra runk- och sugkompis stöter jag i 9/10 fall på det motsatta, dvs de vill helst bara suga mig. Synd säger jag som älskar suga kuk!

Så ni äldre som gillar kuklek och avsugningar har nog riktigt bra läge att hitta någon!
 

Storpo

Aktiv medlem
Själv har jag nog innerst inne alltid varit nyfiken på kuk, men eftersom jag (hittills i alla fall haha) endast varit attraherad av bystiga kvinnor, så fick den delen liksom aldrig utvecklas i yngre dagar. När jag var pöjk var vi några grabbar som alltid lekta med våra snoppar ihop, runkade och sög varandra. Lite så känner jag nu vid +40 också, att det liksom är härligt att män kan leka med sina kukar, runka och suga varandra och ha skönt ihop! Och det utan relation eller attraktion i övrigt, bara fokus på kukarna liksom.

Älskar att flera pensionärer/äldre här skriver att de hellre blir avsugna än suger själva. I min jakt på en bra runk- och sugkompis stöter jag i 9/10 fall på det motsatta, dvs de vill helst bara suga mig. Synd säger jag som älskar suga kuk!

Så ni äldre som gillar kuklek och avsugningar har nog riktigt bra läge att hitta någon!
Jag hade gärna känt min kuk i din mun, i synnerhet om jag hade sett exet suga din kuk samtidigt.. det hade varit den optimala upplevelsen…
 

Erik72

Ny medlem
jag tror att många äldre män efter ett långt liv som hetro börjar dra år bs hållet. bli nyfiken på kukar och hur det skulle kännas att vara med en man
Eller har någon andra teorier?
Jo, jag känner igen mig i detta. I en mer mogen ålder tror jag man blir lite mindre känslig för vad man förväntas tycka och göra och får distans till omgivningen. Tror också att det är vanligare än man tror att man börjar fundera på hur det är att vara med en man. Sedan vet jag inte hur många som faktiskt gör slag i saken... kanske inte så många? Tror inte det är så lätt att hitta någon som man vill gå vidare med.
 

Axljinx

Medlem
Hej på er.

Jag är en 65-årig nybliven (och nyseparerad) pensionär och ny här på Onanera.se

Har en sak jag vill ”kolla” med er:

Har i hela mitt vuxna liv varit straight, alltid kollat straight-porr. De senaste åren har jag dock känt en större lust för bi-porr och då främst när en man OCH en kvinna suger kuk. Jag blir helt enkelt råkåt av att se det. Drömmen är att själv, tillsammans med en gärna äldre kvinna, få suga upp en kuk riktigt hård för att sen få den att spruta över oss båda. Jag är inte intresserad av att knulla en man eller bli knullad av en man, bara oral-sex, gärna tillsammans med mannens fru.

Finns det fler här på forumet som delar detta intresse?
jag är gärna med skulle så gärna slicka en äldre kvinnas fitta och rumpa men även testa tag din kuk i min mun . har nån dam som vill vara med gärna över 70
 

Storpo

Aktiv medlem
jag är gärna med skulle så gärna slicka en äldre kvinnas fitta och rumpa men även testa tag din kuk i min mun . har nån dam som vill vara med gärna över 70
Det låter ljuvligt. Skulle gärna ha din kuk i min mun också, tillsammans med en äldre kvinna.
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Härlig tråd! Sammanfattar ganska bra där jag befinner mig nu. 69 år, lite trevande bisexuella test i ungdomen, sucessivt stegrande försök med kuksug med stigande ålder och nu är intresset för både kuk och fitta ungefär på samma nivå, typ varannan damernas....:p
 
Toppen