Är du sugen på henne?
Mmm så fina bilder på Bianca. Sköna o runka till
Hoppet lever!Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Tänkte exakt samma sak direkt när profilen dök upp! Svaret är N E J !! Det är en fejkprofil!Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Haha... Finns det nån som tror det har jag ett torn som står mitt i Paris att sälja till dem.Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Ge henne mitt nummer om du träffar henne. Om du nu inte behålla det för dig själv då...?Jaa, det vill hon...
Som alltid, verkar det vara för bra för att vara sant så är det förmodligen så.Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Kåta gubbar kommer i olika förpackningFörlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Så klart att hon inte är på riktigt (tror ingen tror det) men det vore upphetsande om "hon" bevisade att det var så, t.ex genom att visa sig i runkrummet, mmm (vilket inte kommer att hända)Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
Det finns en rad konton som skriver på ett väldigt likt sätt. De kvinnor som är kvinnor här på riktigt har en lite annan ton.Tack! Det får mig att i någon mån återfå tron på mänskligheten att många ifrågasätter denna profil. Nästa fråga är ju vems foto han (ja, jag utgår från att det är en betahanne) har använt.
Jag återkommer när jag har kollat upp vilka möjligheter som finns att spåra honom.
Det har hon från mammaBianca är nymfoman... enligt säkra källor![]()
Ja, det finns några "kvinnor" här som ganska uppenbart är män, men som väldigt få ifrågasätter. Hade varit intressant att höra vad andra tänker om det?Det finns en rad konton som skriver på ett väldigt likt sätt. De kvinnor som är kvinnor här på riktigt har en lite annan ton.
Sedan ska man som moderat inte avslöja för mycket…
Det finns saker under huven i forumet som gör att man kan veta mer.
Vi har ju som bekant inget förbud mot att Bengt 72 identifierar sig som Moa 19.
Tycker att det ibland är underhållande att se hur många här sväljer allt med hull och hår.
Jag tror helt enkelt att det är någon form av önsketänkande i de fall medlemmen har IQ som är mätbar. I den andra halvan av fallen förstår de helt enkelt inte att alla inte är vad de utger sig för att vara.Ja, det finns några "kvinnor" här som ganska uppenbart är män, men som väldigt få ifrågasätter. Hade varit intressant att höra vad andra tänker om det?
Tror inte dom är så ointelligenta. Krävs en hel del iq för att förstå vad som säljer. Dom har förstått och rider på en våg och spelar dumma för svenska tv tittare.Sveriges Kardashians
De må vara ointelligenta, men rika som troll....
Finns nog både managers, produktionsbolag och andra rådgivare som hjälper dem att fatta bra beslut.Tror inte dom är så ointelligenta. Krävs en hel del iq för att förstå vad som säljer. Dom har förstått och rider på en våg och spelar dumma för svenska tv tittare.
Verkligen en vacker och sexig kvinna.