Jag har också hört det från säkra källorBianca är nymfoman... enligt säkra källor![]()
Hej,Förlåt en stilla undran. Finns det, på allvar, medlemmar som tror att ”Alva” är en 18-årig nymfoman och som dessutom lägger upp ansiktsbild i profilen??
De filmlänkarna är med i varje kommentar du skriver.Bianca är betydligt trevligare när hon opererat in större bröst.
Han har sannolikt lagt dessa länkar i sin signatur. Den kommer med i alla inlägg.De filmlänkarna är med i varje kommentar du skriver.
Då får jag väl ta bort dom om någon stör sig?Han har sannolikt lagt dessa länkar i sin signatur. Den kommer med i alla inlägg.
Ställ frågan till den som tog upp det så får vi veta.Då får jag väl ta bort dom om någon stör sig?
Vill du att jag tar bort dom?De filmlänkarna är med i varje kommentar du skriver.
När man är i den åldern, med den statusen utseendet och kåtheten som den slampan har ,Hon vet att hon få den ,de kukar hon vill ha, Hon får mycket kuk och Hon älskar det precis som sin mammaBianca är nymfoman... enligt säkra källor![]()
Undrar om båda har slickat fitta vid något tillfälleNär man är i den åldern, med den statusen utseendet och kåtheten som den slampan har ,Hon vet att hon få den ,de kukar hon vill ha, Hon får mycket kuk och Hon älskar det precis som sin mamma
Absolut klart dom har tror att Pernilla slickat mer fitta än sin dotter men hon ligger inte långt efter.Du kan tänka dig vilka fester ,orgier Pernilla varit med på när hon varit ute på turné Hon har fått både kuk I alla hål och blöta fittor att slicka ifrån kolegier o fans.Undrar om båda har slickat fitta vid något tillfälle
Hur då?Mmm, härligt, nu får man ta och runka till Bianca och Pernilla samtidigt
Tänkte ner om dom var i samma tvprogramDet är väl bara att öppna några bilder på datorn av dom och börja runka, hur hade du tänkt då?