Pinsamt att komma blixtsnabbt

K

KjellKåt

Gäst
Pinsamt var det även om det inte blev som tänkt.
Sambon hade i stort sett lämnat mig så hon gick sin egen väg.
Jag gjorde det samma, runkade flitigt och i bland på cam4.
Blev mer och mer sugen få suga en kuk, hade inte gjort det sedans ungdomsåren. Fick kontakt med en kille på cam4 som ville träffas.
Vi bestämde att ses nere vid ett bad för att sedan hitta en lämplig plats i skogen.
Åkte ner till badet och efter en stund kommer en yngre kille, säger hej och Hasse, är du Kjell.
Så var det och vi gick till en plats som han tyckte var bra. Jag berättade att jag inte hade gjord detta tidigare, så ha inte för stora förhoppningar.
Han hivar ner byxorna och i mina ögon så står en jätte kuk rätt ut. Böjer mig ner , greppar kuken hans och drar förhuden bakåt, runkar lite lätt. Nervositet släpper inte men tar till slut kuken i mun, suger lite försiktigt för hör hur han börjar andas raskt.
Vill se din nu säger han.
Jag hissar ner mina byxor, där hänger den lille helt slappt. Hade inte blivit upphetsad, nu skulle han ta i den, den kändes mindre än någonsin.
Han sträcker fram handen, greppar kuken, då händer saker. Sperman sprutar med fullt tryck rakt ut i flera kaskader från min slappa kuk.
Där skildes våra vägar, jag skämdes..
Tog några år innan jag försökte igen.
 
K

KjellKåt

Gäst
När jag ändå är inne på ämnet, här kom jag inte snabbt men vid fel tidpunkt.
Detta var många år sedan, hade nog stugan första året, var själv uppe och jobba på stugan.
På morgonen dan efter sitter jag och kollar porr på datorn. Härligt sitta naken och runka.
Var nära flera gånger att få orgasm, avbröt och började om. När jag bestämt mig för att låta sperman få komma ut i det fria. då kör en bil in på gården.
Snabbt drar jag på mig mjukisbyxorna byxorna, öppnar dörren till verandan och hopades på att dom kommit fel. Så var det inte, dom tänkte köpa en stuga så dom ville veta hr det var här i trakten.
Dom kommer upp på verandan och hon kommer fram och börjar ställa en del frågor. På mig värker kuken och vill inget annat än att få spruta. Ser att hon tittar på mina byxor som putar ut.
Kollar på gubben, han har ett par kortbyxor, ser att något rör sig i dom. Han stoppar ner handen och rättar till det som rör sig, kollar på mig och ler. Han har en hand i fickan så tror han pillar på kuken.
Helt plötsligt hostar han till, då ser jag sperman rinna utmed benet på honom. Ska vi gå säger han med ansträngd stämma. Då kommer jag med i en kraftig orgasm, byxorna blev en stor fläck på.
Dom tackade och gick.
I bland funderar jag om det inte ar planerat, dom kan ha sett mig sita och runka.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag var 17 år och träffat min andra tjej (med första tjejen hade vi mycket petting men ingen utlösning) hon hade ff och jag skulle sova över hos henne. Byggde klart upp kåtheten under dagen av att få sova över hos henne så när vi krupit ner i hennes säng och hon drog härliga drag i kuken så sprutade jag ner det mesta i hennes säng nästan direkt. Skönt men pinsamt vad jag minns.
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Pinsamt var det även om det inte blev som tänkt.
Sambon hade i stort sett lämnat mig så hon gick sin egen väg.
Jag gjorde det samma, runkade flitigt och i bland på cam4.
Blev mer och mer sugen få suga en kuk, hade inte gjort det sedans ungdomsåren. Fick kontakt med en kille på cam4 som ville träffas.
Vi bestämde att ses nere vid ett bad för att sedan hitta en lämplig plats i skogen.
Åkte ner till badet och efter en stund kommer en yngre kille, säger hej och Hasse, är du Kjell.
Så var det och vi gick till en plats som han tyckte var bra. Jag berättade att jag inte hade gjord detta tidigare, så ha inte för stora förhoppningar.
Han hivar ner byxorna och i mina ögon så står en jätte kuk rätt ut. Böjer mig ner , greppar kuken hans och drar förhuden bakåt, runkar lite lätt. Nervositet släpper inte men tar till slut kuken i mun, suger lite försiktigt för hör hur han börjar andas raskt.
Vill se din nu säger han.
Jag hissar ner mina byxor, där hänger den lille helt slappt. Hade inte blivit upphetsad, nu skulle han ta i den, den kändes mindre än någonsin.
Han sträcker fram handen, greppar kuken, då händer saker. Sperman sprutar med fullt tryck rakt ut i flera kaskader från min slappa kuk.
Där skildes våra vägar, jag skämdes..
Tog några år innan jag försökte igen.

Kan bara svara för mig själv men jag hade blivit skitkåt av det om jag varit den killen. Fick du inte hjälpa honom till sprut innan ni skiljdes åt ?
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Pinsamt behöver det väl inte vara, det viktigaste är väl vad som händer sen.
Jag har själv kommit väldigt snabbt vid några tillfällen, ibland kan man på det igen och sen tar det lite längre tid innan nästa kommer men ibland blir det inte fler och ibland säger fittan stopp efter första då gör vi nåt annat. Det sjystaste är iallafall att hjälpa sin partner också i mål. Det vanligaste har dock varit att killen kommit lite väl snabbt och då oftast har han hjälpt mig sen har jag gjort skönt för honom på andra sätt om han inte får upp den igen. Sluta för böveln inte upp med sexet bara för att en kommit men inte den andra. Man kan ha så mycket mer kul med varandra efter det.
knulla lugnt och trevlig helg på er alla där ute. :p
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Pinsamt behöver det väl inte vara, det viktigaste är väl vad som händer sen.
Jag har själv kommit väldigt snabbt vid några tillfällen, ibland kan man på det igen och sen tar det lite längre tid innan nästa kommer men ibland blir det inte fler och ibland säger fittan stopp efter första då gör vi nåt annat. Det sjystaste är iallafall att hjälpa sin partner också i mål. Det vanligaste har dock varit att killen kommit lite väl snabbt och då oftast har han hjälpt mig sen har jag gjort skönt för honom på andra sätt om han inte får upp den igen. Sluta för böveln inte upp med sexet bara för att en kommittén inte den andra. Man kan ha så mycket mer kul med varandra efter det.
knulla lugnt och trevlig helg på er alla där ute. :p
Det är oftast så att vi män inte bara tappar ståndet efter orgasm. Vi tappar lusten också.... Det gör att det inte alltid är intressant att fortsätta med vare sig sex eller mys. Ofta känns det som ett misslyckande och blir pinsamt att få för tidig utlösning. Jag har läst och hört om många fall där killen knappt hinner in i kvinnan förrän det är kört och då är det givetvis ett nederlag då man kanske hade föreställt sig en herdestund som i alla fall hade varat nån timma.... Det blir ett antiklimax även för kvinnan som blir snuvad på godiset...
Samma sak när mannen upplever en blockering vid första samlaget och erektionen försvinner. Det har jag själv drabbats av och vet hur pinsamt det var....
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är oftast så att vi män inte bara tappar ståndet efter orgasm. Vi tappar lusten också.... Det gör att det inte alltid är intressant att fortsätta med vare sig sex eller mys. Ofta känns det som ett misslyckande och blir pinsamt att få för tidig utlösning. Jag har läst och hört om många fall där killen knappt hinner in i kvinnan förrän det är kört och då är det givetvis ett nederlag då man kanske hade föreställt sig en herdestund som i alla fall hade varat nån timma.... Det blir ett antiklimax även för kvinnan som blir snuvad på godiset...
Samma sak när mannen upplever en blockering vid första samlaget och erektionen försvinner. Det har jag själv drabbats av och vet hur pinsamt det var....
Sånt har hänt.
Jag tycker att det kan vara skönt att ha sex utan att komma. Fortsätta vara skönt uppkåtad.
Lagom kåtfrustrerad. Känna försatsen fukta kalsongerna.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Pinsamt behöver det väl inte vara, det viktigaste är väl vad som händer sen.
Jag har själv kommit väldigt snabbt vid några tillfällen, ibland kan man på det igen och sen tar det lite längre tid innan nästa kommer men ibland blir det inte fler och ibland säger fittan stopp efter första då gör vi nåt annat. Det sjystaste är iallafall att hjälpa sin partner också i mål. Det vanligaste har dock varit att killen kommit lite väl snabbt och då oftast har han hjälpt mig sen har jag gjort skönt för honom på andra sätt om han inte får upp den igen. Sluta för böveln inte upp med sexet bara för att en kommittén inte den andra. Man kan ha så mycket mer kul med varandra efter det.
knulla lugnt och trevlig helg på er alla där ute. :p
kloka och förståndiga ord! Håller lite med Kenny, att oftast tappar vi stånd och lust. Fast jag tycker nog att man får väl anstränga sig lite om nu "olyckan" skulle vara framme. Då får man vara lite flink i fingrarna i stället!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
kloka och förståndiga ord! Håller lite med Kenny, att oftast tappar vi stånd och lust. Fast jag tycker nog att man får väl anstränga sig lite om nu "olyckan" skulle vara framme. Då får man vara lite flink i fingrarna i stället!
Ja eller hur. Ni har väl mer än en snopp som kan göra oss glada. Ni brukar ju va bra på att prata, använd tungan till lite annat istället. :sneaky:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
kloka och förståndiga ord! Håller lite med Kenny, att oftast tappar vi stånd och lust. Fast jag tycker nog att man får väl anstränga sig lite om nu "olyckan" skulle vara framme. Då får man vara lite flink i fingrarna i stället!
Ja eller hur. Ni har väl mer än en snopp som kan göra oss glada. Ni brukar ju va bra på att prata, använd tungan till lite annat istället. :sneaky:
Men nu är det så att när lusten försvinner så är det inte lätt att vara flink i fingrarna eller att använda tungan....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pinsamt behöver det väl inte vara, det viktigaste är väl vad som händer sen.
Jag har själv kommit väldigt snabbt vid några tillfällen, ibland kan man på det igen och sen tar det lite längre tid innan nästa kommer men ibland blir det inte fler och ibland säger fittan stopp efter första då gör vi nåt annat. Det sjystaste är iallafall att hjälpa sin partner också i mål. Det vanligaste har dock varit att killen kommit lite väl snabbt och då oftast har han hjälpt mig sen har jag gjort skönt för honom på andra sätt om han inte får upp den igen. Sluta för böveln inte upp med sexet bara för att en kommittén inte den andra. Man kan ha så mycket mer kul med varandra efter det.
knulla lugnt och trevlig helg på er alla där ute. :p
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Män tappar ju ofta lusten och ståndet efter utlösningen. Kan bara tala för mig själv men mycket utav njutningen är ju att partnern kommer också, även om jag fått mitt.
In ut skjuta spruta ger inte så mycket njutning för någon.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Män tappar ju ofta lusten och ståndet efter utlösningen. Kan bara tala för mig själv men mycket utav njutningen är ju att partnern kommer också, även om jag fått mitt.
In ut skjuta spruta ger inte så mycket njutning för någon.
Jag har fattat det men måste man va så självisk att man inte kan ställa upp för sin partner tills hen också är nöjd?
Tappat lusten betyder väl inte att man blir förlamad?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har fattat det men måste man va så självisk att man inte kan ställa upp för sin partner tills hen också är nöjd?
Tappat lusten betyder väl inte att man blir förlamad?
Jo, man kan känna sig förlamad. Kuken krymper och blir helt lealös och reagerar inte på någonting. Men lusten sitter också i hjärnan. Hur mycket du än vill, och inte hjärnan vill, så är det kört. Alla är vi förvisso olika, men jag tror många kan känna igen sig i det. Man är för den skull inte sämre älskare för det.Lär man känna sig själv så ser man till att partnern har fått sitt goda först...
Man kan jämföra med att äta sig proppmätt och hur gärna man än skulle vilja ta en portion till så är det stopp att få ner något mera. Tyvärr är det så många män fungerar.
 
Toppen